Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Jeg har gått ned ti kilo og har gått fra str L til M. Har derfor mange klær som ikke lenger passer. Er det noen som kjøper klær på Finn? Hva kan man ta? Halv pris av ny pris?
ScaryMama Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Halv pris av ny pris? Lykke til;) Jeg tror det er ytterst vanskelig å selge klær på finn, og skal du vært helt realistisk så kan du ikke regne med å få noe særlig mer enn 10 til 20%.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Hm, jeg tror nok ikke det er så lett å selge voksenklær på Finn. Og halv pris av ny pris er nok aaalt for mye, tror jeg. Da vil nok de fleste heller gå i butikken, der det støtt og stadig er salg- halv pris. Der kan de også prøve klærne. Muligens noe lettere å selge ytterklær etc. De fleste kvitter seg vel med slike klær ved å gi det bort til venner, Fretex etc eller loppemarked.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Ja, er ikke slik at jeg tenker å selge en vanlig Vero Moda genser til halv pris. Men tenker på dyrere plagg som skinnjakker og merkebukser. Har sett at det er endel som selger klær på Finn, men hadde nok ikke handlet der selv da jeg ikke ville kjøpt noe uprøvd.
ScaryMama Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Da jeg 10 til 20 prosent tok jeg utgangspunkt i at det var litt finere klær. Vero moda og slikt får man vel sikkert omtrent ingenting for...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Ta heller en venninne klesbyttekveld. Saml sammen en gjeng også bytter dere klær dere er lei og som ikke passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå