Gå til innhold

Jeg rydder og rydder hver eneste dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men neste dag ser det ut som jeg ikke har løfta ræva opp av sofaen på ei uke! Hvordan lærer man ett barn på 3 år og ett barn på 24 år til å rydde etter seg? Klær her og der, glass overalt, papir overalt, leker over alt! Vræææl!! Og med bekkenløsning er det ikke så morsomt å rydde hele tiden heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du si... Det går et minutt, så flyter rotet igjen. Vurderer å kaste ut alt vi eier. Da blir det kanskje litt ryddig en stund.

Skrevet

Jo du det lurer jeg på også *sukk*

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å plukke opp etter seg selv jeg? Og toåringen er faktisk ikke den værste når det kommer til det der...

Jeg prøver å ikke mase sånn, men jeg blir litt sinnsyk noen ganger :)

Det er ikke sååå himla rotete heller, det er bare sånne små irriterende ting som sokker under salongbordet, glass og tallerkner på benken RETT OVER vaskemaskinen osv.

Mannfolk...........

Skrevet

Nei det skjønner ikke jeg heller! Hehe, ja vet du 3 åringen her er faktisk hakket bedre hun og.

Han her har akkurat samme symptomer; tallerkene oppå benken over oppvaskmaskina, sokker under bordet, evt midt på gulvet, bukse midt på gulvet osv. Hehe. Og nå med mine herlige ustyrlige hormoner så får han til tider gjennomgå i hvertfall. ( Men lærer aldri! ) ;o)

Skrevet

Hehe, skjønner hva du mener :) Men her er det alle 3 som roter, og alle tre som rydder (han på halvannet hjelper jo bittelitt, hihi). Så om det er bomba her kan jeg nok ikke klandre noen, da vi er like ille alle mann ;)

Skrevet

velkommen i klubben..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...