lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 har vondt i magen idag, er jo på en måte tak, men ikke helt. ikke sånn at jeg kjenner tydelig at det varer så lenge og så slipper det. er vondt i hele magen. øm og hvis jeg trykker på den. og innimellom har jeg mensensmerter i mage og rygg. Er dette vanlig og normalt? modning? jeg er i uke 35. litt for tidlig å ha det sånn eller?
Gjest Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 det er ikke bare meg i dag altså...Jeg skulle legge meg i natt å begyndte å kjenne antydning til sterke kynnere..Lå å pusta meg godt gjennom å vekte mannen min rundt klokka 03.40 å sa ifra at nå var det så vondt at jeg ville vite klokkeslett å tiden imellom. Jeg hadde først 8 min mellom hver å det gikk ned til 5 min mellom hver rie klokka 5 i natt. Vi ringte føden å fikk komme inn klokka 05.30 for sjekk. 2 cm skjedeåpning,1-2 cm åpning,hodet festet å slimproppen var borte. Ble sendt hjem med sovepiller men de virket ikke. Har roet seg utover dagen men trykker er det fortsatt. Håper det ikke blir like gale i natt.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 hvilken uke er du i da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå