Gå til innhold

Samboeren til Åse bedrar henne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og hun vet ingenting. Skal jeg si det eller bare holde meg unna? Jeg er ingen nær venninne, heller en bekjent. Jeg så ham tilfeldig på et hotell utenfor byen sammen med en ung kvinne - og jeg så dem om morgenen til frokost. Drittgubbe!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS Åse er et fiktivt navn - denne damen har et så sjeldent navn at hun ville blitt identifisert med en gang om noen kjenner henne er her inne.

Skrevet

Hva er det som tilsier at han ikke kan ha vært der pga jobben? Jeg har da reist til andre byer med eldre mannlige kolleger, tatt inn på hotell, fått mitt eget rom selvfølgelig, og så spist frokost med kollegaen dagen etter i frokostsalen.

Jeg mener, siden du kun er en bekjent, så vet du vel ikke nok om hva som var grunnen til at Åse's mann var der med denne kvinnen uansett. Hadde du kjent henne godt og visste at han hadde fortalt henne en løgnhistorie derimot, da skjønner jeg at du kunne dratt noen konklusjoner... :)

Skrevet

Kyssing foran heisen tilsier at dette dreide seg om mer enn jobbkollegaer.

Skrevet

Selvom du ikke er noen nær venn av henne (eller han?) så synes jeg du bør tipse henne om dette. Mange er faktisk utro i LANG tid uten at noen vet det og det fortjener hun vel ikke. La mannan lide, fortell dette til Åse. Ingen fortjener å oppleve noe sånt! Tipper hun vil være deg evig takknemlig.

Evt. kan du jo snakke med en annen som er en nærere venn av henne?

Skrevet

jeg synes du skal sende henne et anonymt tips om så er, med den inforen du har. Så kan hun selv velge hva hun vil gjøre med den!

Litt vanskelig for mannen hennes å nekte hvis hun faktisk har noe fakta å slå i bordet med.

Jeg hadde hvertfall satt pris på å få vite

Skrevet

Anonyme tips er ikke fakta, det er bare sladder.

Jeg ville også likt å vite hvis jeg var "Åse", men jeg ville også satt pris at avsender stod fram med fullt navn. Hvis man ikke har ryggrad nok til å stå for det man sier, så får man heller holde kjeft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...