Gå til innhold

blir så frustrert over sexlivet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

okei...må bare få dette ut, og kanskje få noen tips.. here goes....

når vi har sex, er det veldig god sex, ikke noe å si på det... men..

når vi har sex i senga, er det nesten alltid jeg som tar initiativ (for å sette det i perspektiv: han tar initiativ 1-2 ganger/10)

ikke nok med det, d blir samme j..greia hver gang..jeg kryper bort til han, vi stryker litt på hverandre, blir litt kåt, men hvis det skal bli nå mer action så må jeg ta steget videre. å det er jo åsså stortsett i senga på kveldene vi har sex.. de andre gangene er når han plutseli glimter til å er spontan, da tar vi en kjapp andre plasser enn i senga..men det er utrolig sjeldent. Hær om dagen var det faktisk jeg som overrasket ham..

vi har snakket om dette maange ganger nå..jeg har sagt på en ordentlig måte hva jeg føler og ønsker, og han sier han er helt enig, vi trenger variasjon, og han skjønner at jeg ønsker han skal ta litt initiativ... men det skjer jo ingen endring... jeg har også sagt på en fin måte at jeg blir veldig glad om han kan gi meg komplimenter av og til, noe jeg er flink å gi ham, å han sier han skal prøve...men får aldri noen... både det og det med sexen gjør at jeg føler meg usikker på hva han egentlig føler for meg... føler ikke akkurat at han synes jeg er sexy og tenner på meg.. å jeg kjenner nå at det at han tar så lite initiativ har blitt som en turn off for meg...

beklager om det ble litt langt og rotete...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje han er sliten bare? Og egneltlig ikke orker så mye sex?

Skrevet

Jeg ser i profilen din at han jobber borte en måned om gangen. Kanskje han ikke har behov for så mye "spennende" sex siden dere ikke ser hverandre så ofte?

Skrevet

håper du ikke tolket det som om at vi har så ufattelig mye sex...mente de gangene vi har det..

jo, noen ganger vet jeg at han er sliten, det kan da jeg å være... men at han så sjeldnt orker sex, det tror jeg ikke, for hvis jeg bare tar initiativ, så er han jo med som bare det..

Skrevet

okei, vet ikke hvor du har sett det, for det stemmer ikke.. ikke min profil det...

Skrevet

Bare tenkte at livet som sjømann kan gjøre at han ikke trenger så mye piff i sexlivet. Alle har ulike behov... Og nå er jo guttene deres såpass små at det ikke er nødvendigvis lett / passede å ha sex utenfor soverommet.

Skrevet

ooookei, nå skjønner jeg iiingenting! sjømann???? guttene?? hva p.. er det snakk om...?? det er ikke min situsjon i det heele tatt!!

Skrevet

Hæ? Hvor kan du se det anonym? Hi er anonym, jeg klarer ikke trykke på noen profil der...

Skrevet

yeah right hva da??? min KJÆRESTE er ikke sjømann, jeg har ikke to gutter, men en jente.. hvor har du det fra da, jeg har signert anonym, og uansett kunne du ikke lest det der på min profil, FOR DET STÅR IKKE DER..... forvirret..jaah..

Skrevet

Har vært helt likt her HI.

Men etter vi fikk dattera vår er det blitt ganske mye bedre, Men det er det meg som har stått for.

Vil også ha litt mer action! Variasjon!! Og den der "krype inntil hverandre" "Stryk" "så kåt" kjenner jeg virkelig igjen!!

Dytter denne veldig.. Trenger noen råd jeg også.

^DYTT^ ^DYTT^

Skrevet

Det var egentlig veldig enkelt å finne ut hvem det var...

Skrevet

nettopp..takk... noen seriøse svar? å en ting, jeg mente ikke at jeg synes vi skal ha så mye sex utenfor soverommet, men at han åsså kan ta initiativ, å si noe pent iblandt...

Skrevet

tusen takk for svar =)

ja, det er ikke det at det ikke er koselig å ligge inntil å kose, men at sex skal starte slik alltid, det er kjedelig... og kjipt når det bare er jeg som tar steget videre..

Skrevet

Når man selv hele tiden må ta initiativet føler en seg jo ikke særlig begjært. Har dritlyst på han og viser det hele tiden, men føler ikke han har lyst på meg.

Han vil jo kose masse å kysser masse på meg så vet han er glad i meg, men vil bli begjært!

Kanskje han bare begynner å bli gammel (er 31)

Hvor gammel er din HI

Hilsen jeg som skrev at jeg kjenner meg igjen:)

Skrevet

tror ikke han begynner å bli gammel... 31 er da ikke gammelt.. eller?

min er 26... vil åsså føle meg begjært! føler jo at det egentlig bare er jeg som har lyst...

Skrevet

JEG hadde mista lysten av alt det maset, jeg!

Skrevet

er ikke sånn heller at jeg driver å maser på ham... det har alltid gått laaaang tid mellom hver gang vi har patet om dette... nettopp fordi jeg ikke vil mase på ham.. skjønner at du ikke kan sette deg inn i situasjonen.... greit nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...