Gå til innhold

Fittetraktor!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min kom hjem en tur fra militæret denne helgen, og gledet seg veeeldig til å høre alle de nye orda sønnen min på halvannet har lært seg! Vi er på verandaen når han kommer, og Niklas henter alle traktorene for å vise de til onkel mens han roper "Fittetraktor!" "Fittetraktor!" og leger de i stolen. Broren min kikker på meg med de største øynene, jeg er ei jente som aldri bruker et eneste banneord uansett hvor sinna jeg er, og jeg skjønner bare ikke hvor han har det fra... Jeg sa at det var sikkert noe anna han mente, vi holder jo på å knekke oss av latter (men prøver å holde igjen) siden han bare fortsetter mens han putter de opp i stolen... I tillegg bor vi rett ved veien, så det var ENDEL folk som kikket opp til oss ja, for de hører jo det er en bitteliten barnestemme!

Nå, flere timer etterpå, får jeg melding av broren min. "Sitte traktor!" må han ha ment! For hele tiden mens han sa/ropte dette, prøvde han å sette traktorene i stolen (men det var hull ved ryggen så de falt gjennom)

Sist broren min var hjemme løp sønnen min rundt og sa "Hasj og Kuse!" Etter en stund skjønte vi at det var "Elias og Kruse" (heltene hans fra dvd'en) Utrolig vittig tid mens de lærer seg å snakke rent :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha!!!!!!

lurte fælt på hva dette innlegget skulle handle om.... kjempefestlig!

Du har hørt den om guttem som skulle se på "Kabelsatan"?

Skrevet

Hehehe, syntes han er søt jeg:) Nydelige gutten:)

Hadde nok ledd ganske godt om jeg hadde vært der, for jeg fikk en skikkelig god latter nå:)

Noah kalte en gutt for "kukken" i sommer:P Ikke så lett og snakke rent når man er liten, og det kan bli maaaange morsome "gullkorn" etterhvert;0)

Håper dere har det bra:)

Skrevet

Hehehe, måtte leg godt nå:-D

Ja de har mange fine ord når de er i læringsfasen, er så søtt!!

Min eldste er ferdig med læringsfasen, men sier fortsatt gaffel når hun mener vaffel. Og det syntes jeg er veldig søtt, for det gjorde jeg også når jeg var liten! Husker til og med at jeg sa det, var ganske stor før jeg begynte å si vaffel:-D

Skrevet

ler meg ihel- KABELSATAN, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Skrevet

Hehehe. Er ikke lett å holde seg alvorlig i slike tilfeller.

Da eldste dattra mi var lita så ho på Blekkulf på barnetv, og var veldig fasinert av "hestepikken"..... Det var en sjøhest, og pikk var da fisk.....

Skrevet

Hihi, husker du skrev det, var det ikke da han ropte det på stranda? Haha, flaut også til tider :S

Skrevet

Oi, hestepikken ja, hihihi, da hadde jeg satt maten i halsen ihvertfall! DE orda ut av de små søte :)

Skrevet

Så utrolig festlig!

Tenker dere holdt på å sprekke av latter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...