Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Det eneste jeg fikk var: En pakke bleier, 6 easy change, en leke, våtservietter og reklame. + et skjerf fra lindex..... Er det alt som skal være med liksom? Ser jo her på siden at det er med olje og greier...
PrincessElisabeth Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 tror ikke jeg fikkså mye første gangen jeg gikk gravid... lindex hadde ikke pakken da jeg kom for å hente den, så det var jeg skuffa over...
babygullz <3 vilde Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 oppi min liberopakke var d samme som du skrev over her,stelleunderlag(engangs..er d easy change d kanksje?=S litt usikker) tena lady, pluss d lå en liten flaske babyolje oppi den mappen våtserviettene lå i...der lå det også en bok, "hallo verden" ett eller aent.. Jeg syntes pakken var kjempeflott jeg, og var jo trossalt helt gratis og, så jeg hadde ikke de største forventningene heller... man kan jo ikke forlange en hel haug=) Jeg synes d er kjempefint at dem gir ut såpass med prøver i d hele tatt jeg!
sonnenschein Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Pakken min inneholdt det samme, jeg ble kjempe fornøyd jeg. Jeg synes heller ikke at man kan forvente mye av en gratis pakke.... Nei, man skal være takknemlig over det man får!
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 helt enig med deg.ikke ofte man får noe og man får mye.fikk ikke så mye i fjor jeg nei.hva en body.to bleier.ei bok og.få våtservietter og reklame.husker ikke noe mer jeg nei.fikk olje eller noe sånt ekstra med første jenta mi.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 23. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2008 Hehe, jeg hadde jo sett for meg en helt fantastisk "start"pakke jeg.. Så derfor jeg ble litt skuffa...Men herregud..Jeg innser at det er ganske teit av meg også da!! Hvor ofte er det man får noe gratis liksom??? Mulig jeg har blanda sammen rimi pakken med libero pakken da..For på rimi.no står jo innholdet, og det ser jo ut som det er MASSE i den..! Nei jenter, jeg er glad jeg fikk en pakke i det heletatt jeg! Måtte rundt på 4 butikker, før jeg endelig fikk den også da! Så det teller også med i "skuffelsen" hehe. *skammer seg litt over å være så utakknemlig*=(
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 23. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2008 Har registrert meg=) Hentelappen skulle komme i posten i uke 37.. Som også er min uke 37=)
Trulte76 Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 jeg fikk også en liten toalettmappe med våtservietter fra natusan plus en liten prøveflaske med olje fra natusan. Synes det var en bra pakke jeg da. pluss 2 ammeinnlegg
GuttemammaTilTo Skrevet 23. august 2008 #11 Skrevet 23. august 2008 jeg hentet pakken i dag og både meg og mannen min ble kjempefornøyd! Vi fikk en pakke bleier, ammeinnlegg, toalettmappe med våtservietter, bade olje, engangs vaskekluter, stelleunderlag, tøybok og sånn skaut/smikke fra lindex:-)) kjempegøy å få gratis, mannen min er helt sjokkert over at vi får så mye prøver og stæsj fordi vi venter barn.
alene mamma88 Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 hva må man gjøre for å få denne libero pakken? et sted på nettet man registrerer seg eller noe?
L@boline Skrevet 23. august 2008 #13 Skrevet 23. august 2008 Synes disse pakkene er bra jeg. Men aller mest positiv ble jeg til Rimi sin pakke. Den inneholder mye.
gullunge+1imagen Skrevet 23. august 2008 #14 Skrevet 23. august 2008 Storfornøyd jeg også! Synes det var masse fint oppi der jeg;) -1 pk engangsstelleunderlag -1 pk engangsvaskekluter -1 liten pakke med new-born bleier -1 stk tørkle fra lindex -1 kjempefin leke -1 liten toalettmappe med 1 liten olje og 1 pk engangs ammeinnlegg. -1 pakke våtservietter Putta det meste i stellebaggen jeg, perfekt!
jente08 og gutt12 Skrevet 23. august 2008 #15 Skrevet 23. august 2008 Dere som har bestilt Rimipakken, tok det lang tid før dere fikk noe i posten etter at dere registrerte dere? Er en stund siden jeg registrere meg ,men jeg har ikke mottatt noen hentelapp ... Arti med slike gratispakker. Jeg fikk apotekets gratispakke her om dagen. Den var fin. Er det noen som vet om flere gratispakker bortsett fra rimi, libero og apotekpakken?
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 23. august 2008 #16 Skrevet 23. august 2008 liberopakken får du ved å registrere deg på www.libero.no lykke til:)
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 23. august 2008 #17 Skrevet 23. august 2008 Hvis du går inn på gjerrigknarken.no finner du en oversikt over alle gratispakkene man kan få som gravid!
gutteklubben grei Skrevet 23. august 2008 #18 Skrevet 23. august 2008 http://www.babyverden.no/templates/Article____78893.aspx Gratis medlemsskap i babyverden gir to pakker, en gravid og en nyfødt! Fikk ikke med meg gravid-pakken men fikk body, smokk, natusanprodukter, leke m.m. i nyfødtpakken :-)
babygullz <3 vilde Skrevet 23. august 2008 #20 Skrevet 23. august 2008 Ja ammeinnlegg var d jo også i pakken jo=D Skjønner at du ble skuffa hvis du så for deg DEN startpakken da.. hadde nok jeg og blitt hadde jeg forventa no aent lism.. Men i rimi sin pakke skal d visst være ganske masse også? jeg synes d er knallfint at vi får så mangen fine pakker rndtomkring, meeen, d er jo bra reklamering fra produsentene sin side da;) så det blir jo bare en vinn-situasjon for dem uansett;)
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 24. august 2008 #21 Skrevet 24. august 2008 jeg hadde satt sammen en gratis innelgg på skravle.. over alle linkene, pakkene og slikt.. skal se om jeg finner den, og dytter den opp på skravle.. kan jo legge den inn på trimestrene også )
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 24. august 2008 Forfatter #22 Skrevet 24. august 2008 Hehe..Ja... Var visst litt kravstor til denne liberopakken jeg..Var utrolig fornøyd med apotek pakken da! Fisher Price leke og greier=D Jeg ser mange har fått toalettmappe med diverse småprøver+ ammeinnlegg, det fikk ikke jeg=( Og det var på en måte et hull nedi esken, akkurat som om noen har tatt den ut...Merkelig! Rimi sin pakke ser det ut som om er masse rart i ja! Hehe.. MEN jeg synes det er veldig rart at Rema ikke har en sånn pakke, begynner ikke det å bli en ganske stor kjede? Synes det er remabutikker over alt,.. Tror jeg må stikke opp i gata å snakke med han=P Ja, det blir jo en vinn-situasjon for de da, jo flere forskjellige prøver vi får, jo mer får vi lyst til å kjøpe de=P Men så er jeg en sånn type som går 5-på ALL reklame da! Kunne bestilt det meste fra TV-Shop! Haha!
ntnjen Skrevet 24. august 2008 #23 Skrevet 24. august 2008 jeg har fått feil libero pakke! så jeg har fått den som skal komme som nr to! men gidd ikkje bruke energi på det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå