Gå til innhold

Ble skikkelig skuffa over libero- pakken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eneste jeg fikk var: En pakke bleier, 6 easy change, en leke, våtservietter og reklame. + et skjerf fra lindex.....

Er det alt som skal være med liksom? Ser jo her på siden at det er med olje og greier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke jeg fikkså mye første gangen jeg gikk gravid...

lindex hadde ikke pakken da jeg kom for å hente den, så det var jeg skuffa over...

Skrevet

oppi min liberopakke var d samme som du skrev over her,stelleunderlag(engangs..er d easy change d kanksje?=S litt usikker) tena lady, pluss d lå en liten flaske babyolje oppi den mappen våtserviettene lå i...der lå det også en bok, "hallo verden" ett eller aent..

Jeg syntes pakken var kjempeflott jeg, og var jo trossalt helt gratis og, så jeg hadde ikke de største forventningene heller... man kan jo ikke forlange en hel haug=) Jeg synes d er kjempefint at dem gir ut såpass med prøver i d hele tatt jeg!

Skrevet

Pakken min inneholdt det samme, jeg ble kjempe fornøyd jeg. Jeg synes heller ikke at man kan forvente mye av en gratis pakke....

Nei, man skal være takknemlig over det man får!

Skrevet

helt enig med deg.ikke ofte man får noe og man får mye.fikk ikke så mye i fjor jeg nei.hva en body.to bleier.ei bok og.få våtservietter og reklame.husker ikke noe mer jeg nei.fikk olje eller noe sånt ekstra med første jenta mi.

Skrevet

Hehe, jeg hadde jo sett for meg en helt fantastisk "start"pakke jeg.. Så derfor jeg ble litt skuffa...Men herregud..Jeg innser at det er ganske teit av meg også da!! Hvor ofte er det man får noe gratis liksom???

Mulig jeg har blanda sammen rimi pakken med libero pakken da..For på rimi.no står jo innholdet, og det ser jo ut som det er MASSE i den..!

Nei jenter, jeg er glad jeg fikk en pakke i det heletatt jeg! Måtte rundt på 4 butikker, før jeg endelig fikk den også da! Så det teller også med i "skuffelsen" hehe.

*skammer seg litt over å være så utakknemlig*=(

Skrevet

rimi sin pakke er fin.

gå på rimi.no

Skrevet

Har registrert meg=) Hentelappen skulle komme i posten i uke 37.. Som også er min uke 37=)

Skrevet

jeg fikk også en liten toalettmappe med våtservietter fra natusan plus en liten prøveflaske med olje fra natusan.

Synes det var en bra pakke jeg da. pluss 2 ammeinnlegg

Skrevet

jeg hentet pakken i dag og både meg og mannen min ble kjempefornøyd!

Vi fikk en pakke bleier, ammeinnlegg, toalettmappe med våtservietter, bade olje, engangs vaskekluter, stelleunderlag, tøybok og sånn skaut/smikke fra lindex:-))

kjempegøy å få gratis, mannen min er helt sjokkert over at vi får så mye prøver og stæsj fordi vi venter barn.

Skrevet

hva må man gjøre for å få denne libero pakken? et sted på nettet man registrerer seg eller noe?:)

Skrevet

Synes disse pakkene er bra jeg. Men aller mest positiv ble jeg til Rimi sin pakke. Den inneholder mye.

Skrevet

Storfornøyd jeg også!:) Synes det var masse fint oppi der jeg;)

-1 pk engangsstelleunderlag

-1 pk engangsvaskekluter

-1 liten pakke med new-born bleier

-1 stk tørkle fra lindex

-1 kjempefin leke

-1 liten toalettmappe med 1 liten olje og 1 pk engangs ammeinnlegg.

-1 pakke våtservietter

Putta det meste i stellebaggen jeg, perfekt!:)

Skrevet

Dere som har bestilt Rimipakken, tok det lang tid før dere fikk noe i posten etter at dere registrerte dere?

Er en stund siden jeg registrere meg ,men jeg har ikke mottatt noen hentelapp ...

Arti med slike gratispakker. Jeg fikk apotekets gratispakke her om dagen. Den var fin.

Er det noen som vet om flere gratispakker bortsett fra rimi, libero og apotekpakken?

Skrevet

liberopakken får du ved å registrere deg på www.libero.no :) lykke til:)

Skrevet

Hvis du går inn på gjerrigknarken.no finner du en oversikt over alle gratispakkene man kan få som gravid!

Skrevet

Ja ammeinnlegg var d jo også i pakken jo=D

Skjønner at du ble skuffa hvis du så for deg DEN startpakken da.. hadde nok jeg og blitt hadde jeg forventa no aent lism..

Men i rimi sin pakke skal d visst være ganske masse også?

jeg synes d er knallfint at vi får så mangen fine pakker rndtomkring, meeen, d er jo bra reklamering fra produsentene sin side da;) så det blir jo bare en vinn-situasjon for dem uansett;)

Skrevet

jeg hadde satt sammen en gratis innelgg på skravle.. over alle linkene, pakkene og slikt.. skal se om jeg finner den, og dytter den opp på skravle.. kan jo legge den inn på trimestrene også :o)

Skrevet

Hehe..Ja... Var visst litt kravstor til denne liberopakken jeg..Var utrolig fornøyd med apotek pakken da! Fisher Price leke og greier=D

Jeg ser mange har fått toalettmappe med diverse småprøver+ ammeinnlegg, det fikk ikke jeg=( Og det var på en måte et hull nedi esken, akkurat som om noen har tatt den ut...Merkelig!

Rimi sin pakke ser det ut som om er masse rart i ja! Hehe..

MEN jeg synes det er veldig rart at Rema ikke har en sånn pakke, begynner ikke det å bli en ganske stor kjede? Synes det er remabutikker over alt,.. Tror jeg må stikke opp i gata å snakke med han=P

Ja, det blir jo en vinn-situasjon for de da, jo flere forskjellige prøver vi får, jo mer får vi lyst til å kjøpe de=P

Men så er jeg en sånn type som går 5-på ALL reklame da! Kunne bestilt det meste fra TV-Shop! Haha!

Skrevet

jeg har fått feil libero pakke! så jeg har fått den som skal komme som nr to! men gidd ikkje bruke energi på det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...