Gjest Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 en sydenreise vi skal på en forsinket bryllupsreise. vi giftet oss på nyttårsaften 07. så noen mnd forsinket hehe... men bedre sent enn aldri så i oktober skal vi til Egypt.. ååh..som jeg gleder meg =) =) skal bli godt å komme til varmen når det begynner å bli kaldt og guffent her hjemme.. billig er det der og juble juble... måtte bare dele gleden med noen
jordbær mathilda Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Hørtes deilig ut. Og det er sant,bedre sent enn aldri! Jeg og mannen min var på Island,og det var kaldt;(( Når vi har 10-års bryllupsdag har jeg bestemt at vi skal til en eller annen sydhavsøy og drikke paraply drikker!! Det gleder jeg meg til( 3 år til da,men)
Gjest Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 var nok fint på island og 3 år går fort..greit å ha noe å se frem til hihi
Gjest Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Så deilig, håper dere får en super tur! Har selv vært i Egypt og skal definitivt tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå