mumitrollet Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 og jeg er gravid. jippi. Veldig glad og fornøyd. Var ganske så sikker på at jeg var gravid. Har vært oppblåst i magen og litt uggen og mensen er alltid presis, så da den ikke kom ja da var saken grei. Termin blir ca 3 mai:-)
LINDA*** Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Hey! Grattis da:) Moro! Oppblåst i magen sier'u... Same (shit) here! hehe. Det bobler så innigranskauen mye i magen om dagen. Håper jeg kommer etter deg:) Da blir det liv i Mumidalen!
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Gratulerer gratulerer Håper du får et fint svangerskap
mumitrollet Skrevet 23. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2008 ja blir liv i mumidalen da:-) Jeg er veldig fornøyd. Får bare håpe eg slipper unna kvalmen. Var bare litt uggen noen uker sist. Har vært litt uggen noen dager nå og men ikke værre enn at det går helt fint.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Gratulerer!!!!! Så stas!!!! Da er det kanskje håp for meg også. Har hatt mensmurringer og er sinnsykt oppblåst. Får vite det om 1 uke. Kos deg med svangerskapet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå