Gå til innhold

Faens pappa!!!!!!!!!! Sorry språket! argh.,.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har fått sin thailandske kone opp til Norge.

Hun er bare 21 stakkars, han 51.

Anyways, vært helt stille fra han etter hun kom opp.

Trodde han kom til å komme med henne her for å vise henne frem i uken, men nei.

Min mor ringte nettop, politiet hadde ringt henne for å høre om vi visste hvor han & konen er?

Familien hennes der nede har ikke snakket med henne siden hun kom til Norge og nå er det INGEN som får tak i han eller henne!!!!

Politiet har ringt naboene hans osv også, ingen tegn til dem.

Naboen så nettop ut vinduet, da har politiet vært hos pappa.

Mest sannsynlig har pappa reist til England med henne, men å ikke gi beskjed til noen og at hun ikke har snakket med familien sin???

SÅ UANSVAAAAARLIG!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi danne klubb?

De med barnslige og uansvarlige fedre som finner seg unge damer i Tahiland?

Føler med deg.

Skrevet

Stakkars dame :-( Nå vet ikke jeg hvorvidt de har verdens mest lidenskapelige og gjensidige forhold, så skal være forsiktig med hva jeg sier, men hva skal han med henne i England?

Men å ikke si i fra, er mildt sagt unødvendig.. Synes politiet bør spares for sånne "drittjobber" - om dette viser seg å være nettopp en reise man ikke har sagt i fra om..

Skrevet

hehehe, ja sant det er sjarmerende? Ha en stemor som er yngre enn meg, hæææærlig :))

Men nå er jeg drittsur for at man ikke får tak i dem og politiet er koblet inn. Kan ikke han tenke lengre enn nesetippen noengang?

Syns det er veldig rart at hun ikke har ringt foreldrene sine også?

Dem er jo kjempe redde stakkars.....!!!!!!

Skrevet

Ja det høres helt rart ut.

Ikke alle tenker så mye og vi har tydeligvis fått fedre som er i den gruppen. Jeg tror pappaen min har sin der nede fortsatt og ikke tatt henne med hjem, men vet ikke, har ikke noe kontakt med ham lenger hører bare litt rykter her og der innimellom.

Får håpe han gir en lyd i fra seg snart da.

Skrevet

Noe motorsykkel greie, det hadde han nevnt for x'en min på Mandag.

Da var det snakk om at han skulle reise alene til England i helga, men tror neppe han har latt henne være alene her i norge når hun nettop har kommet.

Så siden Mandag har det vært stille! :/

Lidenskapelig forhold? nei fysj og æsj......!!!

Skrevet

Bra du fikk tak i han da:):)

Samboern min har ei thailansk stemor,syns d er søtt jeg. svigerfar er kjempe glad i kona si han:)Hun er 2 år yngre en meg og sambo da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...