Gjest Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 6 dager til IKM og har menslignende murringer. Må noe oftere på do, men det kan jo være tilfeldig? I går stakk det på fremsiden i livmorområdet. Har også litt hvit utflod, men husker ikke om dette er noe jeg vanligvis har. Ellers ingen symptomer. Er alt håp ute?
VinterSol+2 Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 hvorfor skulle det være det? noen merker ikke at de er gravide før de er 3-4mnd på vei. jeg tok tilfeldigvis en test nå, og oppdaget at jeg er gravid. planlagt, men visste ikke at jeg var gravid pga at jeg ikke hadde fått tilbake mensen etter forrige svangerskap enda. slapp helt av du. enten er du gravid. eller så er du ikke. prøv å kose deg med prøvingen, ikke let etter symptomer når du ikke kan teste enda likevel... det blir du bare sliten og trist av.
Lykke X 4 Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Gratulerer VinterSol! Var det du som pleide å være her på BIM for litt over et år siden? Jeg hadde et annet nick da: Pusi. Du får to tette? Jeg skal ta test i disse dager, håper på to tette HI: Har hatt lite symptomer tidlig i mine svangerskap også, begynte ikke få særlig med symptomer før etter 4-6 uker, hvis jeg husker rett. Signerer VinterSol, slapp av og vent til du får ta testen. Prøv å ikke tenk så mye på symptomene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå