♥Cherrypie♥ Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Hvor mange dager varte det? Når fikk dere det?økte symptomene selvom dere hadde farget utflod? Takker for svar:)
Mikkemafian Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Fikk brun utflod på lørdagen. Var da i uke 11. Spottet lørdag og søndag, mandagen begynte jeg å blø. Kom til gyn som konstaterte at fosteret var borte, og at bare sekken var igjen. Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt...
hebbe lille, fødeklar Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Jeg fikk brunlig utflod en søndag, ringte legen mandags morgen, og fikk time hos gynekolog samme dag.. fikk da bekreftet MA, og fikk utskrapning. var da i uke 14 , og fosteret hadde sluttet å utvikle seg før uke 5. Så jeg gikk 9 uker uten å ane noen ting!! spydde, og puppene vokste.. Merket ingenting før den brune utfloden.
HØYgravid+mammaen til Oliver!! Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 var i uke 18, fikk brun utfold og bitte litt vondt i magen. dro til legevakten, og fant ikke hjertelyd til fosteret. litt brunlig utflod dagen etter, men så kom det ikke mer. samme dagen dro vi på gyn avd på a-hus, fikk bekreftet mistanken om ma. utskrapning dagen etter, fosteret hadde vært dødt i ihverfall to uker. ingen symptomer, men i ettertid har jeg tenkt at jeg følte meg mindre gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå