VilsågjernehaBIM Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 jeg tror dette var alt gıtt. Sıtter ı syden aa blor. Lıte som kan gjores gıtt, 5 uker ımorra og vısst om svangerskapet ı 2 smaa uker. Drıtt
VilsågjernehaBIM Skrevet 23. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. august 2008 skriver saa rart naa, det er noe med dataen her
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Trist å høre. Sikker på at det har gått galt? Mye blod? Smerter?
mumitrollet Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 SÅ trist da. blør du mye?? jeg hadde en liten blødning i forrige svangerskap i ca uke 5 og d gikk helt fint, men jeg blødde ikke mye.
VilsågjernehaBIM Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2008 huff, ja, både menssmerter og litt blod, både friskt og brunt blod.... pokkers dritt. men dette er det negative med å teste så tidlig
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Ja, kan jo være en tidlig SA. Men i de aller fleste tilfeller finner man misdannelser hos embryo i disse tilfellene. Naturen som ordner opp. Vet det er en mager trøst, men kanskje noe å tenke på?
VilsågjernehaBIM Skrevet 24. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2008 ja vet, men vi har prøvd så jææææævli lenge og gikk på Pergo nå å alt, før det endelig klaffa..... så dette. faen ta hele dritten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå