Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Hvordan "overtalte" dere mennene deres til å få barn? Min er 31 år og er fortsatt ikke klar. Men jeg blir bare mer og mer GAL..........
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Heisann:) Jeg mener overhodet ikke å være ond når jeg sier dette, men... han er for guds skyld 31 år, og det er da vel virkelig på tide å begynne å tenke på barn...?? Går du på pillen? Si at du vil slutte med den slik at kroppen i det minste er klar til den dagen han skulle slå seg hardt i hodet;) Min samboer er heller ikke klar.. Men det blir han nok snart:)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 He he jeg håper virkelig ikke at du er ironisk når du sier dette? For jeg er så redd for at dere der ute skal si at " ja men du må jo vente til HAN er klar også" for det skjer ikke tror jeg...... Ja jeg går på pilla....den dumme, dumme fæle pilla......
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 31 og fortsatt ikke klar...hm... Å "bli helt klar" er det vel skjeldent at man er-iallefall 100%. Nei,han må få ut fingeren,å skjønne at verden faktisk går videre selv man får barn! Hva venter han på da? 3.verdens krig?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Hehe jeg vet ikke helt men det er liksom alltid noe....pusse opp o.l men jeg tror jeg bare må sette ned foten man kan jo pusse opp hele livet uansett
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Nei jeg var langt fra ironisk... er man 31 år så er man voksen nok til å få barn... å når man begynner å komme i den alderen så kan man liksom bare ikke sitte og vente på at mannen skal bli klar heller.. mener JEG!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Et velkjent problem. Tror egentlig mange aldri blir helt klare. Hos oss var ikke nr 1 planlagt, men nå når han først har komt er det mye lettere å snakke om å sette i gang igjen (vi ønsker ikke at det skal gå så veldig lenge mellom nr1 og 2). Har liksom fått "hull på byllen" når nr1 kom til verden. Har også prøvd å overtale uten hell. Det jeg gjorde var å ramse opp alle fordelene med å få nå, og ulemper med å vente. Men etter masse kluss med syklusen etter 9 år på pillen bestemte jeg meg for å ta en pause for å få "orden på ting igjen" noe han var fullstendig klar over. Da det nærmet seg tiden for å begynne på igjen sa jeg bare at om han ikke hadde alt for store invendinger kom jeg ikke til å begynne på igjen. Da var han virkelig på gli.. Men det ingen av oss visste var at jeg allerede var gravig. Hadde ikke tenkt tanken en gang, var helt sikker på at det kom til å ta LAAANG tid til syklusen var normal og ennå en stund før jeg evt ble gravid. Men den gang ei! Moralen er, prøv en annen taktikk. Om du vet at han vil ha barn (en gang i fremtiden som de pleier å si), og at han vil ha dem med deg, kan det lønne seg å heller gi ham "veto rett" i stedet for at han skal være med på å bestemme. Er jo en stor avgjørelse, og ofte er det lettere å si OK vi tar sjansen på å droppe pillen, en å si OK nå setter vi i gang!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Jeg ville nok roet meg helt ned hvis jeg bare fikk slutte på denne dumme pilla. Da vet jeg jo at jeg har en sjangse til å bli gravid selv om vi ikke prøver. Jeg kan jo si at jeg vil slutte fordi jeg har gått på pilla veldig lenge. Skulle gjerne hatt noen negative unnskyldninger med pillene men det finnes jo ikke. P-piller er visst ikke skaldelig i det hele tatt har jeg skjønt.
Villemo&Pjokken Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Jeg nekter plent å gå på p-piller. Jeg orker ikke å stappe i meg falske hormoner, for så å få masse hodepine og gå opp i vekt. Du kan klage på det du også
LilleMagen Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Jeg fikk blodpropp av å gå på Yasmin-pillene ;-p (ikke for å skremme deg - det er i SJELDNE tilfeller at det skjer)... men går jo ann å nevne for ham at risikoen er der når du har gått så lenge på pillene... og at du vet om noen som ble veldig syk av de (meg ja)... hihi!!! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå