mecluc Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Hei i dag har virkelig hormonene spilt meg ett puss. Jeg bare gråter uten at jeg har noen grunn. Er ikke lei meg eller noe. Det bare kommer. Andre som har skjedd det samme med? Ellers så går eg i min egen lille boble og er glemsk og svimete;) Jeg er 6+3 i dag.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Hehe, joda,kjenner meg igjen der. Ikke denne runden,men tidligere har det vært digre tårer uten noe som helst grunn Slik er det bare. Bedre å gråte uten grunn enn å bli rørt til tårer av elendige detektivserier sendt på tv2 klokken 2 om natten...Det opplevde jeg. Ergret meg så til de graaaader over å bli rørt til tårer av amerikansk kliss ;P
pulverheksbaby Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Snakker om å grine... I går morges gråt jeg først da det så ut til at Sør Korea klarte bronsen i håndball. Så begynte jeg å sippe igjen da de intervjuet Marit Breivik etter Norge kamp fordi hun gren...Så fikk jeg tatt meg sammen litt, vi hadde jo besøk av mor og ei av hennes venniner liksom!!! Men da Susann Gøksør med tårer i øynene skrøt av Gro Hammerseng foran kamera så Gro begynnte å grine, ja da var jeg solgt!! Og da skjønte mor at jeg er gravid! Så slik fikk familien vår visst det...herregud...Hormoner.. I går kveld begynte jeg å grine av en sang da jeg var ute å kjørte bil!! Er det mulig..
lillepersille82 Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Gullmedaljene i OL har bidratt til mange uforutsette tårer her, og jeg som normalt sett ikke siper for sånt, da. Nå skal det INGENTING til...
Trollunn Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 OL har tatt knekken på meg... Snufs. Og i går grein jeg i to timer, uten grunn... Alene hjemme da sjø...triste det...
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Jeg gråter av alt og ingenting! Gråter nå minst to ganger til dagen... Er jo helt håpløst, føler jeg går rundt med røde og håvne øyner dagen lang =(
Castein81 Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Jeg har ike begynt å grine enda, men det har jammen ikke vært langt unna. En gang var da jeg smørte matpakker til meg selv og min samboer, hvorpå han sa han ikke var så glad i å ha skinkepålegg på brødskiva si.. Og det var det jeg hadde hatt på den. Mer skal det ikke til før man blir trist. Godt å høre det er flere :-)
Sushi Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Velkommen i klubben. Jeg må rett og slett skjerme meg litt for nyheter og følelsesladde filmer. Alt kan få meg til å gråte.
Lillemus&mamma'n Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Jeg begynte å gråte 3 (tre!) ganger av filmen "Freedom Writers" her om dagen (gråter ALDRI av filmer), og i dag morges greide jeg ikke å holdse tårene tilbake da jeg hørte Cranberries "Zombie" i bilen. Dette er jo helt absurd! Også jeg som aldri har vært hormonell før i hele mitt liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå