Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 ER dette noe jeg kan la henne sitte og putte i munnen eller er det for tørt og kan lett havne i halsen??
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Har gått fint her, men du kjenner barnet ditt best. Hva med å bare teste det ut litt da?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Bop spiste ihvertfall riskaker på den tiden, og det er jo det samme omtrent. Jeg spiste visstnok puffet ris fra jeg var veldig veldig liten, det var det beste jeg fikk sier min mor.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Vi ga puffet ris tidlig- Dette for å bl.a. trene på "pinsettgrepet". Kjempe fin trening når de skal plukke opp de små puffa ris.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Ja, det kan du! Mine to spiste det iallefall i den alderen.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Jeg fikk det da jeg var liten, mine søsken også. Og jeg har gitt det til mine barn. Grunnene er som følger; Det er ikke farlig på noen måte(de blir fort myke av spyttet), det holder ungen okkupert over litt lengre tid, og det trener pinsettgrepet:) Mye bedre enn kjeks og slike ting. Jenta mi har hatt en tendens til å få det meste i vranga, men ikke puffet ris:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå