Gå til innhold

HVORFOR?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sjønner ikke mannen min at jeg er sliten??

Tror jeg tar det opp nesten daglig at jeg er så sliten og trenger tid for meg selv!!! Han er veldig lite hjemme pga jobben, men når han først er hjemme så syns jeg at han burde ta ungen litt mere! Er jo ikke bare mitt ansvar...

Hver gang jeg knekker sammen pga ungen så sier han bare, stakkars lille unge, hun sjønner jo ingenting, hun er bare 9 mnd... blablabla... HALLO?! Det er liksom aldri synd i meg!

Er ikke vanlig å skal være lei seg og gråte nesten daglig pga av dette...

Av og til vil jeg nesten bare gå fra ungen for den hyyyler hele tiden!!!!!

Huff...

Hilsen en VELDIG sliten mamma :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom heller igjen å syt når du har fått 4 stk... da kan du muligens ha grunn til det.

Skrevet

Så da har du oppdaget at det ikke hjelper å "sutre", han tar deg ikke alvorlig. På tide å endre taktikk. Foreslår at du sier en gang for alle at du trenger å få litt tid til degselv også, det er ikke barnets feil, og at han faktisk må tilbringe tid med henne etter jobb en periode. Så setter du henne i fanget hans og går ut. Ikke nødvendigvis hver dag, men innimellom til du føler at du får mer overskudd. Det er greit å være sliten - det er også greit å si at man trenger litt avlastning og tid for andre ting enn barnet, det gjør deg ikke til en dårligere mamma. Det skal ikke så mye til før man føler seg bedre.

Dette kommer til å gå veldig bra, du må bare ta deg tid - og mannen din må faktisk godta at du er sliten, man er ikke "bare hjemme" når man har små barn.

Skrevet

Hvorfor gidder du egentlig legge inn sure svar når HI bare ber om forståelse? Vi har 3 barn og synes det er MYE lettere (dog litt mer tidkrevende) enn da vi bare hadde ett!

Skrevet

hallo....du har fått barn med en mann ikke en kvinne....det er dette du kan forvente deg framover.....og når dere skilles med et par krapyler til mellom dere kommer han og morra hans til å sverte deg i en eventuell rettsak....hvor han forlanger full foreldre rett.....bortsett fra at du vinner da.....men that the story....søte deg.....som har begynt å oppdage hva menn er laget av....det blir ikke bedre....snarere tvert i mot....+ at alle venninne dine og et par ande synes sikkert guggen din er et funn.......hehe

Skrevet

gubben skulle det stå....men guggen passa bra da....hehe....hilsen mannehater nr 1. sweet alice....

Skrevet

Hvorfor jeg gidder å legge inn sure svar?? Det irriterer meg at slike sutrehøner som har et lite barn skal sitte her med syt, klag og bæljing! Hvis det er så slitsomt å være mor for et st barn, så får hun heller be om kommunal avlastning, eller et fosterhjem som kan drive ekstravakter når hun er så forferdelig sliten!!

Skrevet

Jeg har en HEL HØNSEFARM Å PLUKKE med deg miss Nuts:-)

Skrevet

Et barn er en øvelse

To barn blir en prøvelse

Tre barn er utholdens test

Fire barn blir alt *et fett*......

Skrevet

Du kan godt komme hit å være sammens med ungen min i en uke i strekk, DA er du sliten skal jeg si deg... + at du må ha med deg hørselsvern, for hun hyler noe voldsomt!!!! Det er jo 100001 andre innlegg dere kan svare frekt på, så go nuts!!!

Dere andre, takk for fine svar :)

HI

Skrevet

Stakkars deg, må være synd i deg da - du må ha det myyyye tyngre enn HI. BUHU. Det er alltid noen som har det verre, 4 barn er absolutt ikke noe å klage over det heller.

Ingen skal måtte be om kommunal avlastning når man har en mann som også har skal ha et ansvar i hjemmet.

Jeg synes fryktelig synd på mange her inne, hva er det som gjør at mennene deres slipper unna med ingenting? Mange menn ignorerer husarbeid og barnestell fordi de KAN det, og hvem er det som lar dem?

Skrevet

Å være sammens med *et* barn i en uke hadde vært en fest.

3+++ barn i 18 år++++ er som å være i bakrus, skallebank og opera

Skrevet

jojo nå genrealiserte jeg faenskapet da.....finnes jo selvsagt noen unikum da....men dem jeg formerer meg med er fulle av faen, horer og halm....

Skrevet

....skulle vært flue på veggen da jeg plukka fra hverandre sjela til han siste.....han fikk som få har fått før kan jeg love deg....og utelukkende verbalt.....men han grein....

Skrevet

det var ikke frekt....bare sannheten....var ment som støtte til deg da.....men det skjønte du ikke....???

Skrevet

Nå er jeg alene med 2 barn siden siste graviditet....... Så å klage over slikt på denne måten, er jo bare rart.

Og du får finne en annen måte enn å klage til mannen, siden det tydeligvis ikke virker. Enten så innfinner du deg med situasjonen, og da slipper du å bruke krefter på å få mannen din til å hjelpe mer til(krefter spart), eller så får du bare gå ut når mannen kommer hjem, slik at du får gjøre dine ting dersom det er det du mangler. Tror jo at ungen legger seg forholdsvis tidlig, så du har jo noen timer om kvelden, hvor du kan slappe av, da;)

Det har aldri vært synd på meg heller, forresten.....

Skrevet

HELT seriøst, det må da kunne gå ann å få klage litt selvom man vet at andre kansje har det verre. Jeg har en mor som er fysisk utviklingshemmet og det har vært tungt til tider og jeg har klaget over det, men det bør jeg jo absolutt ikke siden det igjen er verre å ikke ha en mor i det hele tatt?!?!

Til deg anonym som er svarer surt fordi andre gir uttrykk for følelsene sine; slutt opp, la folk få klage litt. Det gjør jo ikke akkurat problemene deres mindre at du har det verre vel?

HI; ønsker deg masse lykke til, du får ta deg en alvorsprat med mannen din og forklare at du trenger kvalitetstid med deg selv. Håper det ordner seg:-)

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...