Gå til innhold

Vognpose

Otilia *FØDEKLAR* ♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten bestemt meg for Odenwalder lammy xl.

Den ser fantastisk god ut;) har ei venninne som har den og hun er jo veldig fornøgd.

Noen som har meninger om den? Har stor vogn, så det er ingen problem. Får januarbarn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen????

Skrevet

skal gå for samme pose selv... har snakket med flere som har hatt denne posen, og de er veldig fornøyde!

Skrevet

Jeg kunne også tenke meg denne, men hvor kjøper dere de?

Skrevet

Har dere sett de nye posene til voksi? den er jo genial!!!!!!!!!!!!

1 bakstykke med ull inni

1 frontstykke med dun som man tar på med glidelås og får LITEN pose

1 frontstykke med dun som man tar på med glidelås og får STOR pose.

Holder til de slutter og sove i vogna.

Skrevet

Den jeg har heter ikke xl (men har ikke klart å finne den igjen - de hadde begge deler i butikken da jeg kjøpte, men jeg syns faktisk min så lenger ut enn xl - kanskje en gammel modell jeg har) men er så og si lik. GENIAL!!!! Lammeskinndelen kan du bruke hele året (vi brukte det sommer som vinter) og den passer fint i de fleste vogner. Tok mindre plass i vogna enn voksien jeg hadde arvet, så det var et stort pluss for oss. Har også passet til snuppa helt til hun sluttet med vogn (2 år og 10mnd) så sånn sett ble den ikke så dyr. Syns du har gjort et godt valg ;o)

Skrevet

har du kjøpt den? Evt kjenner noen som har den og har erfaring med den?

Skrevet

Nei. var bare å kikka på den i butikken. Før meg var den genial. Er jo MYE mindre enn de gamle voksiene. De hadde den utstilt i en kombivogn som liten pose da jeg så den. dama i butikken demostrerte den for meg. Syns den var perfekt. Da har man jo 1 pose man kan bruke hele tiden.

fant bare denne linken så kan man se åssen den ser ut, men mye finere i virkieligheten syns jeg.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14389874&sid=xz1cabZ7F4g628409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...