lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Litt trist dette her, men jeg og sambo har nå gått hvert til vårt. Påkjenningene blei rett og slett for store og vi sklei helt fra hverandre. Ser ikke ut som om det er verdt å prøve å redde restene engang. Jeg klarer meg iallefall veldig bra føler jeg Kommer tilbake når det eventuelt blir greit å tenke på barn igjen med ny mann Tusen hjertelig takk for all støtte damer. Det har vært priceless gjennom disse årene. klem fra
casandra1980 Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Det var trist å høre.Du får ha lykke til videre:)
Randis Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Håper du har det bra oppi alt slikt fører med seg. Håper du kommer hurtig tilbake med en du virkelig vil satse på snart igjen. Lykke til fremover!
Gjest Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Hei Liover! Ja, dette var trist å høre! Inferilitet kan slite på forholdet ja... Godt å høre at du føler at du har det bra i hvert fall! Det ville vært tragisk om du oppi alt følte at bruddet ble en ekstra påkjenning for deg. Skal se at det plutselig klaffer med ny mann når den tid kommer! Lykke til videre!
!!!! Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Har ingen ting klokt å si til deg med unntak av lykke til. Det vil komme solskinnsdager etter dette også. Stor klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå