Gå til innhold

Dere som måtte sy etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter dere var ferdig sydd, sjekket de da om muskelen i endetarmen "virket"? Og hvorfor gjør de det, er det på grunn av presset etter fødselen, hvor lang riften er, eller er det ren rutine? Fikk ingen informasjon etter fødselen, så bare lurer på hvorfor de gjorde det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at "nå skal jeg gjøre noe ubehagelig" og fikk en finger inn i rompa. Alt var tydeligvis iorden for det var det hele.. Vet ikke om det hjalp deg så mye, men sånn var min opplevelse, fikk heller ikke så mye informasjon at det gjorde noe..

Skrevet

Samma her,men fikk ingen forvarsel først:-(

Skrevet

var helt lamma i underlivet etter fødsel, fikk ikke med meg at dem sydde engang;) måtte spørre senere, tror ikke dem sa noe til meg om noe som helst, uansett registrerte jeg d ikke....

Skrevet

ble sydd....men tror doktoren droppa den fingeren....temmelig sikkkert...

Skrevet

Jeg sydde mye etter første fødsel, og de sjekket meg også. Det jeg fikk beskjed om var at de måtte sjekke at de ikke hadde sydd gjennom den tynne "veggen" som er mellom kjeden og endetarmsåpningen, pluss at de måtte kjenne at det ikke var en revne i denne "veggen" høyere opp...

Skrevet

skjekka ikke noe sånt på meg nei.ble sydd ende til aen den gangen for fire år siden.skjekka bare stingene at det ikke var betennelse og sånt.

og sa det tok ca. 2 uker før stingene forsvant.harikke hatt noe problemer etterpå jeg da men heldigvis!

Skrevet

hmm merkelig! har heldigvis aldri opplevd det med noen av mine fødsler. har måttet sy da jeg ble klippet med alle sammen..

å takk å lov for det, tror ikke jeg hadde taklet det gitt,hehe..

Skrevet

Da jeg fødte første gangen måtte jeg sy ganske mye, før jeg reiste hjem fra sykehuset hadde jeg en GU da fikk jeg plutselig en finger opp i endetarmen...uten forvarsel eller noen forklaring. Ganske ubehagelig.

Aner ikke hvorfor det ble gjort... men sikkert bare for å sjekke at alt er som det skal være.

Etter siste fødsel gjorde (en annen lege) det samme og han ba meg knipe. Blir litt satt ut når de tukler bak der jeg... sinnsykt ubehagelig...

Men det virker som om det er ganske vanlig.

Skrevet

Enda en grunn til at jeg valgte KS.....

Skrevet

Ja, ble sjekket.

Ble bedt om å knipe det jeg kunne. For meg kjentes det ut som om jeg var blitt "lam". Trodde ikke jeg fikk det til, men jm sa at alt var bra.

Har ikke hatt problemer i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...