Gå til innhold

YES YES YES, OH YES

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres litt ut som den reklamen for den flotte shampooen, men jeg skriker først og fremst ut fordi nå er jeg endelig over på tredje trimester. Skal si tiden har gått fort, gleder meg til å tilberinge de siste ukene mine her hos dere :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer. er det ikke herlig vel:)?

Skrevet

Jo veldig herlig, men samtidig kjenner jeg at dette skal nytes på sitt fulleste, dette er nok mitt siste sv.skap (3 gangsfødene og 24år) så da MÅ jeg jo bare nyte resten.

Vi vet jo alle (de som har vært gravide) at å gå gravid er noe vi vil savne i etterkant (når alle sår er grodd og minnene om bekkenløsning,kvalme, halsbrann, vonde kynner osv er "glemt"), så dette skal for all del nytes så lenge det varer =)

Skrevet

Samme som meg nesten, 25år og 3. barnet ;)

Jeg har bare en mnd igjen i morgen da til termin :D Syns det gikk fort helt til jeg kom over hit hehe. Nå går det så som så. Noen dager fort, andre dager saaakte

Skrevet

Hehe ja fort gjort at dagene går SAKTE, spess når du er hjemme om dagene :) Men trøst deg med dette, de går uansett. Og så kan du jo tenke at for noen andre går denne dagen kjempe raskt. Pleier å hjelpe på meg, men må jo virkelig gå inn for det:) Lykke til med fødsel

Skrevet

Takk :)

Går på skolen 3 dager i uka, så det er egentlig bare når jeg har tid til å sitte her at tida virker som den går sakte.

Men nå føler jeg nesten litt panikk fordi han kan jo komme når som helst. Og er jeg egentlig klar? Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...