Gå til innhold

Kjøpte Janus prinsesseull på tilbud i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flaks jeg kom over det da....kr 299,- for ullbukse, genser, sokker og ørevarmer (den var av fleece da).

Var i tillegg innom Bogerud hvor de selger hver del til 249,- så jeg syntes det var et bra kupp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så hvor har du kommet over dette tilbudet?

Skrevet

oi...ja det glemte jeg jo å skrive.

Medlemstilbud på Coop

Skrevet

flott flott.. hihi.. da blir det Coop snart :-)

Skrevet

Hadde egentlig tenkt til å kjøpe bukse og jakke, men da ble det dette istedenfor gitt :-) Mulig jeg kjøper jakka senere da...Men syntes de overdelene(jakkene og genserene) egentlig er litt små i str (trange), så jeg håper 2-3 år vil passe.

Når jeg så på jakken i dag var jeg faktisk oppe i str 110 for at jeg syntes jakka skulle være stor nok..

Skrevet

ja janus er utrolig små i størelsen. i fjor brukte småen str 2 år og det var før han ble 1... hehe...

Skrevet

På coop.no står det at det er siste tilbudsdag i dag.... :(

Skrevet

ååå :(

Skrevet

Nei slutt a....De hadde jo såååå masse igjen! Men kanskje de selger til samme pris til neste uke også, siden det er så mye igjen?? Det er jo oppe til 20.00 på lørdager så løp og kjøp!!!

Skrevet

har drukket vin så kommer meg veldig få steder.. hehe.. og venter gjester... men men... de selger det nok til fullpris neste uke, det er jo ganske mange som kjøper janus.

Skrevet

barnas hus har tilbud på janus ullundertøy. 99kr pr. del.

Skrevet

Ja det er jo kjempebillig også...men de har bare body, longs og trøye.

I pakken fra Coop var det trøye, bukse (med snøring og strikk nederst i beina), sokker og ørevarmer. Jeg liker de buksene bedre, for de kan du dra utenpå f.eks strømpebuksa.

Skrevet

På Barnas Hus; til 99,- før 149,-

Noen som vet hva body/trøye/longs koster på eks. Bogerud?

...lurer bare på om 99 kr er billig??

Skrevet

Hos Bogerud koster det iallefall 249,- pr bukse/trøye/jakke....aner ikke med bodyene eller longsene for de så jeg ikke på. Var der i dag...så 99 er jo billig da

Skrevet

De ligger på 119kr, noen også 149kr som barnas hus sine. Så 99kr er billig ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...