Vifikkiaugust Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Jeg er så usikker nå. Etter jeg slutta på pillen i april har jeg hatt en stabil syklus på 31-32 dager. Jeg har prøvd å følge med på slimet og funne ut at det er ca 11-12 dager fra eggløsning til 1. dag mens. Har da hatt slim 2-3 dager før det. Etter disse beregningene skulle jeg hatt EL enten i dag eller i går. Problemet mitt nå er at jeg har ikke slim i det hele tatt,- bare litt melkaktig. Hva betyr dette? Kan jeg ha EL likevel? (Har prøvd litt med EL-testing, men fikk aldri utslag og har derfor slutta med det.) Hva tror dere?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Ikke alle som har mye slim ved EL.. Noen som sikkert får så lite at det nesten ikke er merkbart en gang.. Jeg får slim 3-4 dager FØR el jeg.. Så denne pp'en drikker jeg grapefruktjuice for å få mer slim ;-) Har hørt det funker...
Vifikkiaugust Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 Kanskje jeg skal prøve grapefruktjuice neste gang da, dersom det ikke klaffer nå. Funker kanskje med grapefrukt-saft??! Typen kom igjen med en grell pink en i går.... uakk! Har hørt om de som drikker hostesaft også, det smaker litt bedre da.. Men syns likevel det er litt rart at jeg som alltid har hatt en del slim, ikke har noe denne perioden?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Aner ikke om grapefrukt saft har samme virkning... Vet i hvert fall at den rosa grapefrukt juicen fra Tine er populær Hostesaften skal gjøre at slimet blir tynnere, sånn at svømmerne kommer seg lettere oppover Så juice og hostesaft er sikkert en god kombinasjon
badass_suburban-mom Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Jeg har aldri sett noe til EL-slim,og jeg har blitt gravid 3 ganger... Men hvorfor vil man egentlig løse opp det slimet man drikker juice for å få?!?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Man løser opp/fortynner slimet slik at det blir lettere å svømme i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå