Gå til innhold

trenger jeg ha dårlig samvittighet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

tulla mi er 8 mnd, og i dag er mommo barnevakt. jeg får såååååååå vondt i magen av å dra ut. har veldig lyst samtidig, har planlagt det lenge (bursdag til en venninne). dette blir 3. ganger jeg er ute etter hun ble født. får like dårlig samvittighet hver gang. prøver å printe inn i hode at det er jo ikke bra at tulla kun ser mitt stygge tryne hele tiden, hun trenger å være litt hos mommo også, eller?? hvordan har dere det når barna er borte??

p.s: trenger ingen spydige komentarer som "så bli hjemme da!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har kjempegodt av variasjon, både du og jenta di :o) Og det er jo ikke akkurat som om du skyver ansvaret over på andre for egen unge når det bare er 3. gangen på 8mnd :o) Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet - ville heller hatt god for at barn og bestemor får knyttet fine bånd. I alle fall så lenge en stoler på at barnet har det bra :o)

Kos deg masse i kveld!!

Skrevet

Dra ut og kos deg med god samvittighet! Barnet ditt har det helt topp sammen med mommo!

Skrevet

Ingen som skal komme med spydige kommentarer her vel ;o)

Du skal gå ut med god samvittighet, du trenger det og tulla di trenger det. Og moren din storkoser seg nok med å passe :o) Det er sunt å få litt tid fra hverandre.

Med første hadde jeg skikkelig dårlig sammvittighet, men det ble lettere når barn nummer 2 kom. Er så typisk av oss kvinnfolk å få så dårlig sammvittighet for alt!

Så koooos deg masse med venninnebursdag!

Skrevet

Det er så utrolig bra at man kan være litt fra hverandre og veldig vikitg at barn får knyttet gode bånd til besteforeldre- tenk så vikitg det er at du har en god barnevakt hvis du virkelig skal trenge det en dag.

Kos deg - du bør helller ha dårlig samvittighet hvis du ikke gir andre mulighet til å en slik relasjon til din datter...

Skrevet

Gå ut å kos deg!! Tenk på at jenta di kommer til å ha det som plommen i egget hos mormor! Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet:)

Kjenner jeg er litt misunnelig på deg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...