Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Siden vi har lov til å skryte av oss selv her på BAM; så tar jeg sjansen: Jeg har jo som nevnt før, men for de som ikke vet, laget en laange liste av ting i huset jeg vil ha gjort før babyen kommer. Masse ting i huset har ikke blitt gjort siden jeg har vært mye dårlig i sv.skapet, men nå er energien (ENDELIG) tilbake, og kir.pr fått sånn noen lunne skikk på rygg og bekken så jeg klarer å bevege meg en del bare med gode pauser innimellom. Og pausene gleder jeg meg til for da bammer jeg hehe:) Så idag har jeg og mannen gjort: *Han og barna vært og gått veldig lang tur i skogen *Jeg fått sett håndball i fred *Vasket alle vinduer i andre etg både innvendig og utvendig og karmer *Ryddet gjennom alle lekene på jentas rom, hevet noe og sortert alt *vasket alle bamser og dukkene hennes og dukke klær i maskinen *laget pannekaker og kost oss midt på dagen *begynt å rydde litt plass til baby på vårt soverom *støvsuget andre etg *og skiftet på alle sengene Det var herlig å få gjort en del oppe..Og noen ting krysset av lista mi. Det med vinduene var et must. Har ligget på meg hele sommeren. Tok 1 etg sist uke, så nå er hele husets vinduer rene og pene. Enn så lenge.. Hva har dere gjort idag da?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Så flink du ha vært idag da.. Min liste er foreløbig ikke så lang, men skal gjøre litt mere når sønnen er i seng.. Det vi ha gjort: *Bakt muffins *Bakt muffins* *Bakt sukkerbrød *Bakt mandelbunn (den står i ovenen nå) *Vært å spilt bowling *Kost oss ute i hagen *Spist pølse og pommes frites til middag Når sønnen er i seng: *rydde stue, kjøkken og gang *Lage fyll og krem til bløtkaken *Lage gulkremen til suksesskaken *SPISE LØRDAGSGODT )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå