Gå til innhold

Pressing eller sparking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at når man nå nærmer seg slutten på svangerskapet (4 uker igjen), at babyen dytter mer enn den sparker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurte jeg litt på og.

Nå som det blir trangere for babyen, så får den vel ikke til slike kraftspark lenger. Jeg kjenner stort sett bare dytt, tror det er helt normalt :)

Skrevet

min baby sparker masse, og presser hodet ned i bekkenet.

men hva hun gjør mest av vet jeg sannelig ikke. men begge deler er gode tegn på at alt er bra og fødsel nærmer seg.

Skrevet

Hmm, aner ikke, men lurer litt selv også. Jeg har en stund igjen, er 29+0 i dag, men her er det også en god del dytting. Dessuten plenty spark og innimellom kombinert med noen slag også - mulig fremtidig kampsportutøver? :-)

Skrevet

Jeg er i uke 39, og her er det for det meste dytting og "flytting" av rygg og rompe. Merker noe slag, men lite spark.

Skrevet

Uke 39 jeg også... Merker ikke så mange spark jeg heller. Mye flytting rundt der inne, dytting og romstering. Mer rullende bevegelser på en måte....

Skrevet

Jeg er 30 uker på vei idag, og har allerde merket ende endring i aktivitetene hennes.. Ikke like mye sparking som før nei, mye mer romstering, flytting, dytting, "boksing" (tror jeg, som litt svakere spark liksom) og noen få spark når hun ligger så hun får plass. (men det er ikke mer enn en gang eller to om dagen)

Så jeg vil tro dette blir enda mer endret nærmere termin ja (",)

Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig men er akkurat sånn her også, dytting og rulling og av og til kjennes det ut som om han/ho prøver å sprette rett ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...