lennie Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Lest at det er vanlig med hodepine... Dukker opp sånn etter lunsj/ ved middagsitder... ÆSj! Hvis hodepinen er svangerskapsrelatert, når kan jeg forvente at den forsvinner?
baima Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Hei Jeg har vært mye plaga med hodepine. kommer litt ut på dagen, før det forsvinner for så å komme igjen om natta (kanskje etter å ha sovet ein time el to) dette begynner å bli litt bedre, men framleis mye vondt, jeg er 18 uker på vei. Jeg har fått beskje fra både lege og jordmor om å ta paracet el paralgin forte. har vanligvis migrene medisin, men kan ikkje ta det nå.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Jeg har også hodepine.. var ikke plaget med det sist jeg var gravid, er også veldig surrete og glemsk;)
Peders mamma Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Hatt masse hodepine æ å...kommer gjerne i middagstida, og vare resten av kvelden.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Jeg hadde mye hodepine de fire første ukene....er snart 7 uker på vei, og har ikke hatt hodepine siden uke 4....men dette er så klart individuelt.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Ja, nesten hver dag. Er i uke 9, og det har ennå ikke gitt seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå