Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Jeg hadde en fra BabyDan med nr 1 (en type man kan regulere både rygg og sete-vinkel på) og den var helt grei når hun var bitteliten siden den kunne legges mer eller mindre flatt. Derimot ikke så fornøyd med den da hun ble litt større, så jeg håper jeg får tak i en brukt Baby Bjørn nå til nestemann )
mamarama og lille banan Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 vi tenker å kjøpe en titanium vippestol til vår lille. både broren og søsteren min har brukt den til sine barn, og de er fornøyde. den er dessuten rimelig.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Jeg fikk en FisherPrice vippestol når storebror var baby,den var fantastisk! Det er vibrering i setet på den,og leker som kan stilles på "belønning" etter hvor aktiv barnet er =)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Har tenkt å kjøpe en babybjørn
Gjest Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 gutt i magen_85: Har sett at den stolen er rimelig... :-) Og det er jo et pluss! Men går det ann å feste sånn lekebøyle på den? Ser for meg at det kanskje kan bli litt kjedelig for lille jenta å sitte i den etterhvert uten noe form for underholdning :-) Bra å høre at andre også er fornøyd med den!! :-) 2RampeteSmå: FisherPrice sin stol ser også veldig gøyal ut.. Men kan den brukes så lenge? Den ser så "liten" ut :-) Hvis du skjønner hva jeg mener... :-) Hvis det er samme stol jeg tenker på.. Den som vibrerer ja :-) Hvor mye ga du for den? :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Hvis ikke du har kjøpt babygym enda så kan det være kjekt med disse som ikke "henger fast i" en matte. Dvs frittstående. Den kan du sette over vippestolen, så er du ikke avhengig av å kunne feste noe på stolen ) Vi hadde en fra Fisher Price i plast, der er også mange av babylekene laget slik at du kan feste dem på babygymen for å få ltit variasjon i lekene der. Kan også regulere høyden på lekene med å fjerne/legge til ringene lekene er festet med. Etterhvert kan babyen også dra seg opp etter den, når den blir såpass stor.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Fantastisk ide Yaddaline!! Det har jeg ikke tenke på!! :-) Vi har en sånn Fisher Price.. I plast, og med sånne ringer som man kan regulere høyden på. :-) Kjempe genialt egentlig! :-) Takk for en strålende ide!!! :-)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Den fra jysk var kjempebra. Billig, og den kan man regulere ryggen på i flere nivåer. Dessuten var den pen og godt polstret. Og den har lekebøyle.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 Vi har den fra Carena. Syntes den var veldig veldig bra. Babyen satt veldig godt i den. Var enkel å bruke og fin å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå