Gå til innhold

Irriterer vettet av meg at noen KLAGER over barna sine!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er da helt frivillig og få barn for faen!! Når man har valgt å få barn, spesielt tette så får man pinadø brette opp armene, ta jobben som det medfølger og være glad for at man har friske og sunne unger!!

Det er ikke alle forunt og få barn, ei heller og få friske barn!

Så dere som syter og klager: HOLD KJEFT og vær glad du har unger!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, tror du at selv om man har valgt det selv ikke får tunge stunder? Og om du klarer å lese mellom linjene er det vel situasjonene det klages over, ikke ungene.

Jeg har valgt jobben min, huset mitt, vennene mine osv selv, men det hender faktisk at jeg klager litt over ting som har med det å gjøre alikevel. Klager du aldri du da?

Vil tro du er mot normalen i såfall...

Bedre å klage her inne enn ute i det virkelige liv uansett!

Irriterer meg mer over ovenfra-og-ned-folk som deg jeg

Skrevet

Det er lov å klage for ei sliten mamma.

Skrevet

Herregud du er dum du HI!!!

Så du har verdens mest perfekte unger??

Skrevet

Anonym 17:10: HI har sikkert ikke unger selv enda, så hun vet nok ikke hvor sliten man faktisk kan bli av og til! Selv om man har valgt det selv!! Det er lov å klage litt!!!!!!!

Skrevet

Bare vent til du får unger( om du ikke har) så får nok pipa en annen låt ja.

Skrevet

Så hvis man får barn ved prøverør,eller har syke (hvilken sykdom sikter du til og hvor går grensen?) barn blir jeg kvalifisert til å syte og klage da?

Skrevet

Alle foreldre kommer til tider hvor de er slitne og kanskje litt lei av det meste.

Og så har vi jo dette her; ingen vet hvordan det er å ha barn, eller ha to eller 3 tette barn, før de faktisk har fått det:) Og hva skal man da gjøre? Levere inn et eller to stk barn, og si at dette ble i meste laget?

Jeg inrømmer glatt at barn er travelt til tider, og at drømmen min er ei uke på en strand i sydlige strøk, helt for meg selv. Men selv om jeg kan klage litt, så bretter jeg opp armene og fortsetter med å ta meg av dem. Det er forskjell på å klage litt og å gi opp.

Skrevet

Det er lov å være sliten. Og mødre som synger klagesangen her gjør det ganske bra i forhold til de som tar det ut over ungene.

Noe som irriterer meg er utsagnet: "Det er ikke alle forunt å få barn, ei heller å få friske barn!" Når noen her inne beklager seg fordi de er sliten, har tunge svangerskap, uplanlagte svangerskap, etc, er det alltid noen som mener de skal prise seg lykkelig - tenk på alle som ikke kan få barn! Vel, dersom vi skal se det slik må jo alle som ikke kan få barn bare prise seg lykkelig - tenk på mødre i den 3. verden som føder barn på barn på barn fordi de ikke har tilgang på kobberspiraler og p-piller - og som attpåtil må se barna dø ett etter ett av sykdom eller sult.

Moralen er: Det er ALLTID noen som har det verre.

Skrevet

HI er garantert "Solstråle"69.

Verdens mest selvgode fjols.

Skrevet

Var denne inspirert av mitt innlegg? I såfall så leser du dårlig hvis du klarer å lese at jeg klager over barna mine. Jeg elsker dem over alt på jord og strekker meg lengre enn lengst for at de skal ha det så godt som mulig. Jeg ville ha råd fra andre som hadde opplevd det samme som meg og det har faktisk gjort utrolig godt å lese innlegg fra dem. Det har gitt meg ny giv og tro på at ting vil bli lettere en dag av gangen. Men at de neste månedene vil bli tøffe. Hvis du ikke har født så vet du gjerne ikke hvilken hormonbombe kroppen er 2 uker etter fødselen i tillegg til alt annet man går gjennom. Man kan bare gjøre så godt man kan og i tillegg få ny inspirasjon og gode tips fra andre som vet hva man går igjennom.

Skrevet

På en måte så er jeg enig, man har selv vlagt og få barna sine. Og jobben det medfølger..

Men man er bare mennesklig.. Og når ungen maser for 1000gang om ditt og datt, og slike ting, så har man lov og klage til.. :P Hvertfall vis man er sliten.. Og alle kan ha en dårlig dag. Burde ikke gå utoverr barna, men det er ikke lett..

Og det er helt normalt!!!

Skrevet

hehe javell..

så med andre ord skal vi aldri klage da??

vi velger jo å jobbe å? vi velger å ha hus å hage, venner, hobbyer, o.l..

at vi velger ting selv er ikke dermed sagt at vi må takle alt som kommer..

hallo, se for deg at du sitter på sykehuset med din baby, h*n er alvorlig syk.. du er sliten å redd, men legen som kommer bare sier du må trekke opp arma å ta deg sammen??

er for enkelt å komme med sånne fraser du gjør altså!!

men kansje du er en mor som ikke gidder å gjøre en dritt for barnet/a dine? ettersom at du tydligvis aldri klager??

jeg står på som F for barna mine å JAA jeg er så sliten enkelte dager at jeg ser ikke ende på dagen..

å ja jeg klager.. at det er masse rot, skittent, søppel..o.l..

men har enda å oppleve å treffe en mor som ikke klager.. jeg klager for å få ut frustrasjon, bedre å bruke det på venner å familie enn på barna..

selvfølgelig vil jeg ikke ha det annerledes.. de er jo barna mine:)) å stort sett går det helt greit:)

men det var nå de tyngre dagene da..

vet ikke hvor mange du har? jeg er alene med 5..

Skrevet

Håper du selv får barn en dag, så kan du prøve å huske dette innlegget ditt den dagen ungen din går deg på nervene... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...