Kaimana*prøvernr2* Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Vi er nå prøvere på kun 4mnd på rad her,og i er skikkelig usikker på det meste...jeg sitter nesten hele tiden og tenker på hva jeg kan spørre om her inne,og spør jeg om noe,så er det skjelden svar å få Hvor lenge har du prøvd? Merker du noe nå? Jeg skal "ikke" få mensen i morgen,og jeg føler selv at det er noe på gang,men uansett hva jeg leser om symptomer,så finner jeg ingen som stemmer med mine... Ømme bryster,men det har jeg alltid før IKM Rundt brystvorten,men på areola har det kommet flere store nupper/kviser,så mye og store har de aldri vært Litt kvalm når jeg legger meg Må tisse mer når jeg legger meg Blir alt for fort mett Merker litt stikkinger i nedre del av magen,innimellom bare på høyre/venstre side Vond på høyre siden av korsryggen Sovner ikke,jeg faller ikke så lett til ro Drømmer en hel MASSE,om bare tull Fått masse små kviser på toppen av skuldrene-hva er det for noe tull,det pleier jeg jo ikke å få..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Synes at du har kjempelovende symptomer jeg! Får håpe at det er en spire som har festet seg. Ta en test i morgen tidlig:) Masse lykke til!!!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 De symptomene du beskriver, er vel typiske tegn på graviditet det!! Håper du er gravid da!! Og du skriver en ting, som jeg også er plaget med, men som jeg ikke har tenkt over kan være et symptom. Og det er problemer med å få sovne!! Jeg pleier å sovne når jeg legger hodet på puta omtrent, men den siste uka har jeg ligget lenge før jeg har sovnet!! Vi får krysse fingra for at det kan bety noe!!!
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 23. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2008 Så det er ikke bare meg...det er faktisk skikkelig irriterende for jeg pleier å legge hodet på puta,snakke litt med samboer og sovne etter litt,men nå ligger jeg og vrir meg og fallerIKKE til ro i det hele tatt. Står opp tisser og drikker litt,innimellom MÅ jeg bare ha meg ett knekkebrød.. Jeg håper det er vår tid nå....vi håper håper... tester i morgen tidlig!
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2008 måtte tisse på pinnen nå før jeg la meg...Den viser gravid
Gjest Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 gratulerer!!!!! Så spennende. Er selv usikker på om jeg er gravid... jeg tror jeg er det, skulle ha mensen på torsdag og har ikke kommet enda, og i dag er det lørdag. Da blir det nok lik termin på oss (hvis jeg er gravid da)
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 23. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2008 ja det blir det helt sikkert da herremin hatt gubben kommer hjem snart.....
Nullenusken Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Gratulerer så mye Kaimana! Så heldig du er! Søvnproblemer ja? Jeg har hatt ekstreme søvnproblemer den siste uka! Ligger og vrir meg, lys våken.... Masse syyyke tanker i hodet, merkelige drømmer osv... Er nervøs hele tiden.... Hmm.... Skal teste i morgen tidlig jeg!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Hei. er som jeg skulle skrevet den listen der selv. Har akkurat de samme symptomene. Har ikm idag. Men ingen mens. Testet på fredags morgen,men negativ. Det var med en vanlig CB. Kan det ha vært for tidlig?????? Går nesten rundt meg selv,er så trøtt. Har til vanlig ett STORT sovehjerte. Men den siste uka så har jeg bare vrid meg å vrid meg. Og med en gang jeg har lagt meg så må jeg opp igjen på do(selv om jeg akkurat har tisset) Men jeg tisser ikke så mye på dagen,men det kommer om kvelden. Håper at jeg er gravid. Har prøvd i litt over 1 år nå ( ikke like hardt hver mnd)
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 24. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2008 Kan jo ha vært litt tidlig da... men jeg aner ikke jeg,jeg sa til meg selv at jeg skulle vente så lenge som overhode mulig før jeg tisset,men i går klarte jeg ikke mer...jeg har IKM i dag jeg også og den har ikke kommet,men jeg har litt sånn mensvondt da.. Det med tissinga...det er helt likt meg...tisser en skvett før jeg legger meg...opp etter 5min tisse en skvett igjen,så opp om ti min og tisse en skvett... masse masse lykke til...
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 24. august 2008 #11 Skrevet 24. august 2008 krysser fingrene for at det var tidlig. Får ta en test i morgen tidlig hvis ikke mensen kommer før den tid. takk takk
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 24. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. august 2008 hvis du venter mens i dag så sies det jo at du kan ta den i dag.....når som helst på dagen jeg kjøpte sånn clearblue digital,og trudde jeg skulle besvime i natt
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 Da får jeg spare opp litt tiss å samle nerver igjen til å ta en test. har også en digital liggene :-) Er så redd for at den er negativ (igjen) Gratulera så masse til deg :-) håper den klorer seg godt fast i 9 mnd. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå