Fru HottenTott♥♥ Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Det syns alle tre i familien. Vi ha vært å bowlet nå, jeg og mannen ha ikke gjort det på mange mange år. Første gang for junior. Og vi koste oss masse alle tre. Så dette skal vi gjenta flere ganger utover høsten. Har dere ikke prøvd det med deres små - gjør det.. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Har ikke bowling her vi bor. Må kjøre minst 45 minutter for nærmeste. Så det blir liksom ikke. Men vi bowlet i sommer på ferie med begge barna og begge to stor koste seg. Gjør det gjerne igjen:) Veldig kjekt å gjøre slike ting med barna. Det tror jeg barn har veldig godt av.
NoDoubt Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Bowling er knall kjekt:-) Har faktisk ikke gjort det med barna, har ikke komt på det engang. Hvor gamle er junior? Våre er 4 år og 2 1/2 år...
NoDoubt Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Hmmmm... kanskje vi skal satse på det en dag. Takk for tips:-)
konvall Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Jeg også synes det er kjempegøy. Synd at en tar seg så lite tid til slike ting.
lillebror er " forsinket" Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Det er goy, noe vi alle liker. Bare synd at det er langt til nermeste bane, da blir det saa sjeldent. Men det forandrer seg naar vi flytter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå