Sofie-79 Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Nå har riene begynt og stoppet opp til flere ganger. Ligger våken hele natten med vonde rier, som dabber av etter fire-fem timer... Kjempesliten! Nå har jeg ligget/sittet i ca to timer med rier som varierer mellom 7 og 6 min mellom. I natt hadde jeg 9 min mellom riene. Og natten før hadde jeg ganske stort sprang mellom riene. Men på dagen i går da det var 3 min mellom riene, bestemte vi oss for å dra inn på føden. Der konstanterte de at det var rier jeg hadde, men ca 3 min mellom men likevel litt uregelmessige. Og riene jeg hadde hatt til da, hadde ikke hatt noe effekt på åpningen. Fortsatt tre cm åpning. Nå derimot er riene mye vondere enn de jeg hadde før vi dro på føden i går, så jeg har et lite håp om at åpningen er noe større. Er forresten tre dager over termin. Var så sikker på at vi skulle få tulla vår i går, men den gang ei. Var skikkelig ned tur å måtte dra med seg sykehus baggen hjem igjen. Hadde bare lyst å begynne å grine i sykehus gangen... Noen som har opplevd noe lignende? Når begynte riene å bli skikkelig regelmessige og effektive? Beklager syte-innlegget, men måtte få ut litt frustrasjon....
Shining Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Prøv om du får til å bevege deg når riene står på istedet for å ligge. Da får du hjelpe av tyngdekraften og riene gjør mye mer nytte.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Jeg har det akkurat samme som deg..Men har bare 1 cm åpning. Hadde rier med 5 min mellomrom i heeeeeeeeeele natt..Vi var på føden å fikk konstantert rier uten effekt..Kan være start på fødsel men også bare rier uten noe annet.Har dusjet,blitt massert,gått tur å prøvd å få litt søvn men ingenting hjelper. Sitter her bare å gråter å er kjempesliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå