berta Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Denne helgen har vi barnefri. Fikk melding fra mamma på fradag om å pakke baggen til lillebror, for de skulle ta han med på båttur :-) Han er 4 år, og ELSKER å være med bestemor og bestefar på tur. Så da har vi kvelden for oss selv, og har planer om middag og kino ute, må bare nyte det nå mens jeg kan. Har bare 3 uker igjen til termin .. Var ikke noen spesielle kinoer jeg hadde lyst til å se egentlig, noen som har sett mammamia ? Hva med dere andre, noen planer for kvelden ? Annet enn å føde ? ;-) hehe...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Her blir d rolig hjemmekveld m min kjære (som d igrunnen har vært veeldig mange av i d siste, hehe;).. Blitt så rolig og mye mindre rastløs etter jeg ble gravid, har ikke vært mange fester/ byturer i år nei! Vi skal spise god middag, se litt på TV og så blir d vel et par episoder Sex and the City (fikk boksen til bursdagen min, og har planer om å rekke gjennom sesong seks nå snart, så vi får sett filmen på kino, hehe=) Og imorgen skal vi på gratis førpremiere på "Den siste revejakta" på kino, og så spise litt deeilig asiatisk etterpå på restaurant! Namme nam
mama73 m/tre søte små Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Her blir det stille og rolig gitt.... Mamma mia anbefales! Lett parodisk underholdning! Fell good:-DD
Resilience Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 HEhehe jeg har planer om å IKKE føde akkurat nå i helgen. Driver å ordner meg nå, skal i bryllup. Og OH JOY jeg fant en kjole i skapet som så helt smashing ut, selv med 39+3 mage! I morgen er det barnedåp til men beste venninnes baby, og jeg er fadder. Ja jeg har sett mamma mia, jeg syntes den var bra. Jeg er veldig emosjonell om dagen og lett å engasjere tror jeg. Mulig jeg ikke er helt representativ, hehe. Så koselig at de tar med seg han lille på tur! Kose dere masse i kveld, uansett hva planen blir!
mama73 m/tre søte små Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Ikke fell good da, men feel good. hehe, går litt fort i svingene om dagen=D
ane29 Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 jeg skal ruge og håper på å få rier... 3 dager aver termin og sliten og lei nå ja.....
vannmann84 Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Jeg er hjemme alene i kveld. Typen skal til en kompis og ta en par øl. Så jeg skal ta meg en tur på butikken snart og kjøpe inn masse smågogt og andre ting jeg har lysst på. (Har 5 dager til termin, så nå driter jeg virkelig i hvor mye dritt jeg spiser=) Så skal jeg se en god film og spise meg fordervet.
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 jeg skal ha en "date" med en venninne av meg hehe.. vi skal spise god mat også blir det vel film tenker jeg slappe av og snakke sladder hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Bare slappe av hjemme. Først kose oss med barna nå, så når de er i seng skal vi ha oss litt god mat og sette på en film eller finne noe på tv.
Herkules Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 Omtrent som Kokkelimonke, men mens vi koser oss med gutten vår nå så ser vi også på fotballkamp på tv. Gleder meg til et hyggelig sent måltid med mannen min. Vi hadde en dårlig dag i gå begge to så da skal vi kose oss litt eksta i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå