vannmann84 Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Kjente alle dere på kroppen lang tid i forveien at dere næemet dere en fødsel? "Alle" snakker om kynnere, løs mage o.l. Selv har jeg termin om 5 dager og d eneste jeg kjenner en kraftige stikkinger i livmora. Hadde 2 runder i senga i går, og ikke engang d hjalp. =( Føler på meg at jeg kommer til å gå over tida... =(
☆Mathilde Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Jeg hadde kraftige kynnere i flere uker før terminen med nr 1. Gikk 10 dager over tiden og følte egentlig hele tiden at jeg skulle føde før termin pga alle vondtene. Men det gjorde jeg da altså ikke. Men ja, jeg kjente noe lenge før. Men dette er jo så individuelt. Alle fødseler oppleves forskjellig, og førstegangsfødende går jo vanligvis litt over termin i hvertfal
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 jeg kjente ikke noen tegn. hadde termin 18 juli, og la meg skuffa den kvelden. ingen kynnere, løs mage, ikke vondt, ikke et tegn! våkna 2 timer senere, litt av vannet gikk, fikk første rie 00.30 på natten, og gutten min er født 6.30 morgenen etter ) så alle merker ikke noe før nei. så heller ingen slimpropp, og hadde ikke noe blodslim før etter riene hadde begynt.
vannmann84 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2008 Godt å høre... Da er d kanskje håp for meg og. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå