kriztie Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Som alle sikkert vet var jeg så redd for at noe skulle være galt i magen, så jeg ringte føden! Fikk komme på ultralyd og ctg, å alt var så bra som det kunne bi:o) Lillemann hadde gjemt nesten hele hodet nedi bekknet mitt, så det kjennes ut som om jeg har ei kokkosnøtt mellom bena når jeg går:D Ellers har jeg de siste 3 dagen fra kl 17-.00 til jeg går å legger meg harde vonde kynner som kommer regelmessig. Men forsvinner når jeg går å legger meg:/ Men jeg trøster meg med at her skjer det i hvertfall ting!! Så nå er jeg super glad:o) Hvordan står det til med dere andre?? Kjenner dere noe?
Gjest Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 åå så bra da:)tenker du er lettet nå , jeg er kjempetrøtt,uggen i kroppen,kvalm,å har nesten konstant svake mensmurringer..skikkelig irriterende.. er 39+2 skal i utdrikkingslag til ei veninne og kl 5..skulle egentlig vært med hele dagen men jeg klarer d bare ikke..håper jeg klarer en stund i kveld..føler meg ikke sosial i d hele tatt..er egentlig en kjempesosial jente som stor trives i store lag..men nå? nei nå vil jeg bare være alene å sove..men jeg kan jo ikke d.. lurer på om d er kroppen så forteller meg at nå må jeg slappe av å sanke energi til d som skal skje.. for jeg vet jo at en sliten å trøtt kropp takler smerter mye mindre enn en opplagt kropp..
Lillepusen-78 Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Så bra!!!! Tenker du føler deg som et nytt menneske ;-) Fikk du vite hvor stor han er eller?? Kjenner ikke så mye som tyder på at noe er på gang. Stikker en del nedover, mange kynnere og litt nedpress.... Belager meg på overtid, siden jeg ble flyttet fra 17.09 til 07.07 på UL..... Og tror den første stemmer rimelig bra.... I dag har vi hentet vogna i butikken, og nå skal vi montere noen nye møbler til lillegutts rom. Sååååå koselig :-)
kriztie Skrevet 23. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2008 Jah, nå føler jeg meg overlykkelig! Så godt å vite at han har det bra=) Hun sa at hvis det ikke ble overtid var han ca 3.8kg
Lillepusen-78 Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Finfin størrelse da :-) Vi må tro på at du slipper overtid..... Tror jeg skal investere i et helt eget UL-apparat om jeg blir gravid igjen..... Blir du med på å spleise? ;-) eller klippekort hos hun gynekologen jeg har vært på UL hos..... hehe....
kriztie Skrevet 23. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2008 Hehe:D Ja har også vurdert det! Men jeg vet at jeg skal kjøp meg en sånn sak jeg kan lytte på hjerte til babyen, husker ikke hva det heter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå