Gjest Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 6 dager til IKM og har menslignende murringer. Må noe oftere på do, men det kan jo være tilfeldig? I går stakk det på fremsiden i livmorområdet. Har også litt hvit utflod, men husker ikke om dette er noe jeg vanligvis har. Ellers ingen symptomer. Er alt håp ute?
LilleSolaMi<3 Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 mine graviditets symptomer før ikm var murringer,noe jeg aldri bruker å ha før tr er like rundt hjørnet! + litt ømme pupper!
Gjest Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 når oppstod murringene dine? hvor mange dager før IKM?
Gjest Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Flere erfaringer? Føler at ventetiden blir så lang..
mumitrollet Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 eg har hatt opplåst mage og litt mens murringer (vondt i korsryggen) ellers har eg hatt helt melkehvit utflod. Når eg kom til IKM begynte følelsen av å være uggen. Ellers litt trøtt selv om eg har feie men d kan jo være tilfeldig og da selv om det er et typisk tegn. Min første mistanke var blittelitt rødlig utflod ca 7 uke etter antatt EL. Tror d kanskje var egget som festa seg.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Mummitrollet var den rødlige utfloden rød (friskt blod)eller brun (spotting)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå