*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Jeg går ut i permisjon i dag, må jeg vente til 23 sept med å få penger eller betaler de ut 1 mnd på forskudd, noen som vet??
mamma til 2... Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 kommer nok ikke noe før i sept desverre
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 23. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2008 det var det jeg trodde ja, men da stemmer det ikke med skrivet jeg fikk fra nav, der står det nemmelig at jeg får foreldrepenger frem til 25.07.08 men jeg har valgt 54 uker. fy så lei jeg er av nav, har kontaktet de tusen gang pga utydelige brev/svar og feil de har gjort!!!
nekita Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Jeg gikk ut i perm 12 aug og ringte nav for å forsikre meg om at jeg fikk utbetalt noe denne mnd siden vi ble forskudds betalt fra jobben og siste lønning var i juli. kunne ikke risikere å gå en mnd uten penger. Hun sa at jeg ville få ubetalt for 2 uker den siste dagen i denne mnd, 29 aug. Håper inderlig at hun ikke bare sa noe for å gjøre meg fornøyd.
Shining Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 NAV utbetaler foreldrepengene etterskuddsvis i slutten av hver måned. Pengene for august utbetales siste dagen i august, pengene for september utbetales siste dagen i september osv.
Herkules Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 25. 7 stemmer vel det om du går ut i perm i dag da blir det vel nøyaktig 48 uker dvs 54 minus 6 uker pappaperm Du får nok første tbetaling 23 september. Muligens du får betalt for siste dagene i august til neste uke, men det er jo bare noen få dager Nav sa de kjører dette på mandag 25. når jeg snakket med dem i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå