Maf og lillemann Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 hvor langt er dere på vei når dere skal på ordinær UL? Jeg kommer til å være 17+4, er det kanskje litt for tidlig? legen tror nemlig jeg er en uke lengre på vei (terminen ble korrigert etter en tidlig UL)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 19+1 denne gangen, forrige gang var jeg 18 fullgåtte uker akkurat (ble forskjøvet til 17+5). Kunne fint se både kjønn og det de skulle sjekke da jeg tydeligvis var 17+5 )
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Jeg skal når jeg er 18+4:) Håper de ser kjønnet da. Vet ikke hvor vanlig det er å kunne se om det er gutt eller jente?! Men med sønnen min for 7 år siden så dem det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå