Mayken Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Sliter med å få i meg nok væske, er på sykehuset 6 dager i uken for å få 1 liter væske intravenøst. Nå har jeg kommet over Ricola sin herb te, den som smaker pepperminte, og den klarer jeg å drikke, men hvor mye kan jeg egentlig drikke av denne da? Er på min 3 kopp nå, og det er ganske mye sukker i den også. Men for meg så er væske, væske akkurat nå. Forsøker å komme meg ovenpå. Hva tror dere?
temine Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Tror ikke du trenger å tenke så mye på sukkeret, det kan du nok dra nytte av nå når du strever sånn med å få i deg noe. Er vel max 4 kopper koffeinholdig te pr dag de sier på matportalen. Om teen er koffeinfri er det bare å drikke så mye du makter:)
Mayken Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 Er urte te, så tror ikke den har koffein. Regner med der ikke er noen farlige urter for gravide. Eneste problemet er at den er nok litt vanndrivende, men så lenge jeg får den i meg og den går gjennom systemet, får vel kroppen plukket opp det den trenger vil jeg tro. Er jo sukkervann jeg får på sykehuset også, og legene sier jeg ikke skal drikke sukkerfrie drikker, men drikke med sukker i. Skal på sykehuset igjen i morgen, så får høre med dem da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå