Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d noen som har blitt gravid med p piller? Jeg er tolv dager over forventa mens. Tok en gravidstest på fredag,men den var negativ. Er veldig usikker nu,er jeg eller er jeg ikkje.Må vel kanskje dra til legen med urinprøve på mandag,for er jeg gravid så må jeg slutte straks med p pille

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du mistenker at du er gravid så må du slutte med pillen med en gang! og skulle det vise seg at du ikke er gravid,så får du heller begynne på de igjen da!

Skrevet

Jepp. Jeg er gravid i 12 uke.

Gikk på synfase p-piller. Glemte to piller på rad, men hadde da ikke sex på to uker sånn som det står i bruksanvisningen.

Så ja det går an. Ville sluttet på de hvis du mistenker graviditet.

Har du gått på de p-pillene lenge?

Noen får skjeldnere eller ingen mens når de bruke p-piller så kan jo være det også.

Skrevet

Ja, det er fullt mulig.

Jeg tok en abort for 8 mnd siden, og jeg har aldri glemt så mye som èn pille - noen gang. Jeg brukte da Cerazette, men legen konstaterte at den var minst like sikker som andre typer p-piller.

Men jeg hadde, på en annen side, mensen alikevel - trass i graviditeten. Så jeg merket det ikke før det nesten var "for sent".

Råder deg til å ta en tur til legen på mandag, og sjekk det for sikkerhets skyld.

Lykke til! :)

Skrevet

hei. takk for tips. jeg går også på cerazetta. jeg har gåd på disse i 11 månder. Jeg har ei datter på 11 mnd.men har aldri vor en måned uten mens.Før jeg ble gravid sist så brukte jeg pille i mange mange år. Ja ,kanskje eg skal la være å ta pilla i dag og i morgen og så dra til legen på mandag.

Skrevet

Hei jeg går på Cerazette og har ikke hatt mensen på 2 år....ikke en dråpe faktisk. Kan jo være pillene som forårsaker det kanskje?

Skrevet

jeg hadde netopp begynt på p pillen igjenn etter noen mnd pause.. glemte å ta pillen til riktig tid et par dager (ca et halvt døgn) men gikk ut fra at det skulle gå greit..

og nå er jeg gravid.. må være fryktli fruktbar tror jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...