Gå til innhold

Frustrert!!!!!!!!!!! *Graversegnedsnart*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg når min mor reiser til usa, etterlaten mine to søstre og hunden hjemme. Faren er på fest og bor langt vekke, stefaren er i korea og nekter å komme hjem. (skillsmisse) Jeg sitter her gravid, og med en på 1år og vet snart ikke hva jeg skal gjøre!!!!!

Hunden kan ikke komme her, kennelen er full, har ikke plass til begge to, og min mor kommer ikke før om 14 dager.... I TILLEGG så vet de ikke HVOR de skal på mandag, for de går på den stengte montessorriskolen=(

Klage,klage og veldig frustrert i dag!!!!Ååååh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og alt dette måtte jeg stresse med på 1års dagen til snuppa=(

Skrevet

Herremin da:O/ tror jeg hadde klikket jeg. Får du ikke tak i din mamma da? syns d er uansvarlig å reise fra 2 barn og 1 hund på den måten. Du sa ikke hvor gammle de var da? men uansett er d jo ikke ditt ansvar,men sjønner veldig godt din frustrasjon.

Håper snuppa di får en fin feiring alikevell:O) gratulere foresten,stor stas me 1 åringer.

Skrevet

Det sier jeg og! klikket totalt... Nei, hun kan ikke nåes før etter kl22 norsk tid om kvelden. De er 13 og 14, så de er ikke akkurat i stand til å være alene i 2uker! og jeg har virkelig ikke ork eller kapasitet til dette i 2uker! Takker=) Feiringen gikk sin gang blandt alt stresset.

Skrevet

for å sette d veldig på spissen selvfølgelig... enten så du være deres verge frem til din mor eller stedfar kommer hjem, eller ta kontakt med barnevernet å få hjelp der...? det der er på kanten til vannskjøtsel og fullstendig uansvarlig gjort av din mor...

Skrevet

Ok. huff ingenting skal være enkelt. Men jeg har iallefall ikke dratt ifra mine 2 barn i 14 dager når de er 13 og 14 år. syns d er litt uansvarlig og egoistisk jeg da. Å hun kan absolutt ikke belage seg på at du skal ordne opp i allt for du har jo nokk meg deg selv og familien din.

Håper d årner seg på best mulig måte, å kos deg videre i helgen:)

Skrevet

Jeg skjønner virkelig din frustrasjon! Det der er jo omsorgssvikt. Mener moren deres at to BARN på 13 og 14 år skulle være hjemme alene i to uker?!

Skrevet

Nei,nei,nei. Vanskelig å forklare den lange historien, men min stefar skulle komme hjem mandag, og frem til da så skulle de være hos sin far. MEN, så ringer min stefar å sier han ikke kommer før onsdag...(sa til mamma han hadde kjøpt billetter til søndag, sa til meg at han har fått billetter til tirsdag. Men slik har han holdt på i 2ukernå, for han vil ikke hjem.Så det kan jeg ikke stole på) Faren skal vekk, så da hadde de jo uansett blitt alene hos han i helgen, og da hadde de KUN hatt mulighet til å ringe meg som er 1time unna, om det skulle være noe.

huff. INGEN kennel somhar plass til hunden heller!=( Faen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...