Gå til innhold

Hva skal dere ha til lørdags kos i kveld da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jentefest i går så føler jeg for taco i kveld jeg, nam nam:-) Tacotubs med vanlig tilbehør + noe jeg har fått helt dilla på tomatbønner oppå tacoen hehe nam nam.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Søsteren min kommer og skal passe gutten vår for vi skal på Stand up festivalen i kveld. ;p

Hun skal lage noe kylling og pastagreier som hun er veldig flink til så vi bare kan spise og løpe. ;p

Skrevet

Vi skulle ut en tur på 30 års lag.men minstemann er syk så vi blir hjemme. tenkte å ha vin og kjeks,men vill ikke inta alkohol heller tilfelle noe skal sje iløpet av kvelden. Så hær blir d vell litt kosemat(har ikke bestemt helt ennå) åsså potetgull og masse godis da :o)

Skrevet

Taco/tortillalefser skal vi kose oss med etterpå :o)

Skrevet

Siden det var 40% rabatt på alle kyllingprodukter fra den gylne hane på ica i dag så blir det nok noe med kylling tenker jeg :o) Både i dag og i morgen (planlagt i morgen, men ikke i dag - tar det litt på sparket siden snuppa er på kino med bestemor og gubben er ute på noe billøp greier og der med har litt usikker returtidspunkt). Etter barneleggetid blir det nok snacks - så det lå cashewnøtter med salt og pepper i skapet - nam!

Skrevet

Det samme hadde jeg tenkt å spørre om og...

Hadde taco i går,så hva skal vi finne på i dag,mon tro?

Hadde vært godt med noe med litt smak i ;o)

Skrevet

¨Får besøk av broren til samboer, med frue - så her blir det hjemmelaget pizza og salat:o)

Skrevet

Her blir det indrefilet i kveld. Nam-nam! :)

Skrevet

her blir det tandoori chicken i kveld! Herlig!

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng!!!! Samme som mamma alltid har laget, idag skal jeg endelig lage den selv for første gang. Ikkeno` tibehør, jeg spiser den `bar`....Bare meg og lillegutt til middag, da

Skrevet

Tacokjøttdeig i pitabrød med salat, ost, rødløk, mais, ost, rømme, dressing, agurk ++++

Skrevet

Ei kanne kaffi og ei god pharmacologybok. Dårlig "helgemarkering" her i gården.

Skrevet

Vi skal ha noe så ekstraordinært som pizza=)

Skrevet

Wok. Men glemte å kjøpe øl...jeg som gledet meg til en kald øl til matn.

Skrevet

Ci har spist kyllingfilet med fløtegratinerte poteter, gode rønnsaker og hjemmelaget fløtesaus:)

I kveld skal vi bare ha godis:)

Skrevet

Hjemmelaget pizza som mannen har laget,verdens beste!!! (mann & pizza ;)

Skrevet

har laget bq kylling her.står å venter i ovnene på at gubben skal si at han er på vei hjem.så blir det salat og hjemmelaget hvitløksbrød og holiday dip...nam nam....frister å bare spise før han kommer..hehe

Skrevet

Her er det bare meg og jentene i kveld,så vi har kost oss med fahitas..namm;))

Litt vin og masse godis i kveld!

Skrevet

Vi skal spise taco...Ungene fikk bestemme..Så vi skal kose oss alle sammen=) Snuppa kjøpte seg high school musical dvd'n,så vi skal se den,hehe..

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget lasange med salat. Gleder meg.

Skrevet

Her blir det hjemmelaget biff stroganoff med ytrefilet..sååå godt!:)

Skrevet

Bakte poteter fylt med taco kjøttdeig, ost og rømme =) med salat ti =) mmmmmm=)

Skrevet

Bakte poteter med bacon, rømme, hvitløkssmør, mais og rødløk! Nam nam..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...