¤A-09¤ Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Noen som kan anbefale ett sted å ta tidlig UL i dette området? Jeg er bare i uke 5 så vil vente til uke 9-10. Hvor tidlig må jeg bestille? Supert med flere svar:-)
Mayken Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Nå er jeg ikke helt sikker på hvor du kan ta tidlig ul. Selv har jeg vært på sykehuset for dette, men det har vært pga spesielle omstendigheter. Vet at man kan bestille 3d ul i sandvika en plass, vi skal dette etter den ordinære ul.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Jeg går på Gynekologklinikken og tok UL i uke 6. Har gått til gyn.lege og jordmor dere hele svangerskap. Gjorde det samme forrige gang og er veldig fornøyd. Pleier å gå greit å få time dersom du er et par uker i forkant. Men sikkert ikke noe i veien for å ringe nå snart heller. Jo tidligere jo bedre.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Dr.Høye er spesialist i kvinnesykdommer og svangerskap. Han er vanvittig dyktig!! Han har holdt på i en laaaaaaaaang årrekke, og er en fantastisk flott lege, får ikke rost han langt nok opp i skyene!! Han holder til i Drammen, rett over gamle Gjerde's videregående skole (i det bygget trimmen lå i.. Tror Elixia ligger der nå), rett ved Drammensbadet.. Jeg har tatt ul hos han mange ganger i mine svangerskap for å fastslå hvor langt jeg er på vei o.l. (Han har hatt rett begge gangene ang. antall uker =) ). I tillegg tilbyr han deg ul i uke 32-33, fordi han mener det er visse ting som er for tidlig å påvise ved ordinær ul i uke 18-20.. (som vann-hode o.l) Da tar han vektestimering samtidig..
¤A-09¤ Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2008 Takker for svar jenter! Jojo79: Tror jeg skal ta meg en tur til Dr. Høye jeg. Hørtes jo ut som en bra mann. Hvor mye betalte du for UL? Har han lang ventetid?
Gjest Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Hvis jeg ikke husker feil, så betalte jeg vel en hundrings.... Han hadde ikke mye ventetid i sommer, men ring han å hør=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Ååå.. Kan du kanskje sende meg nr til han også??? Men betalte du seriøst bare en hundrelapp ca??? Hvor tidlig kan man ta ultralyd hos han for og se ca hvor mange uker man er på vei?? Jeg er ifølge bim sine sider i 6 uke nå.. Kunne tenkt meg en ultralyd pga magen er så stor og kanskje sett om jeg er lenger på vei en antatt.. =)
¤A-09¤ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2008 Tusen takk! En hundrings? Det var jo grisebillig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå