Gå til innhold

takler du at menn/kjæresten snakker stykt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som slæng eller banning osv.?

jeg liker det veldig dårlig, det blir så simpelt på et vis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker stygt.. Veit ikke jeg.. Men samboern min sier "fuck" en del..hehe men er på en måte en del av han da.. Også er han irsk...:P

Skrevet

Jeg missliker det veldig. Tror kanskje det kommer av at jeg hadde en stefar engang som eksploderte for den minste lille ting (type kastet ting vegg i mellom) og bannet og steikte høylytt, så jeg er nok ekstra sketten på slik etter det. Ikke for det, jeg kan banne ganske grovt selv også da, men stort sett lavmælt og når jeg har "god grunn" til det ;-) Og jeg tåler å høre at han lirer av seg en remse også når han har grunn til det, men om han begynnerå hisse seg foran en fotballkamp og rope dommerjævel, forpulte pikk ol lignende intelligente utsagn, da blir jeg lette uvel og forlater helst rommet.

ps, ingen av oss banner når ungene er i nærheten da!

Skrevet

Uff da... ingen av oss banner når snuppa er i nærheten heller....

Skrevet

"Favorittordet" til min samboer er dritt... Uansett ka det gjelder. Fikk seg en lærepenge på plantasjen, sto og så på noen busker. Spør om han synes di var fine, han rakk ikke svare før jentungen på 5 sier: Han vil ikke ha den helvetes dritten...

Første gang, og forhåpentligvis lenge til evt neste gang, hun bante...

Skrevet

hehe... samme som jeg sa til småen i sta når han liksom skulle mate meg og "ombestemte" seg hele tiden. også sa jeg "din luremus" også trasket han rundt og sa "jeg er luremus".... hahah.. da følte jeg meg passe teit. men det var hjemme heldigvis

Skrevet

Ja, bare pass på så det ikke kommer ute og ;) Hehe

Skrevet

Jeg takler d men jeg missliker d sterkt. Min samboer bannes veldig mye og er veldig høylytt så er vant til d. Men kunne ABSOLUTT klart meg for uten, de mister liksom litt sjarmen syns jeg.

Skrevet

Spørs litt på mengdene. Jeg syns ikke det er nødvendig en plass, men et ord eller 3 når man er hissig takles helt fint, direkte ufint og simpelt blir det når man har det i annenhver/tredjehver setning som je ghører enkelte har for vane. Kan selv lire av meg litt av hvert innimellom, men det er når jeg blir skikkelig hissig/provosert, og unngår det når unger er tilstede. Mannen min er vel egentlig finsligere enn meg, noe som er litt ironisk med tanke på begges bakgrunn ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...