Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi skulle legge oss i natt fikk jeg noe så sinnsykt kraftige kynnere..Tenkte ikke noe videre over noe før jeg merket at kynnerne kom ganske ofte å at de var like vonde hele tiden. Vekte mannen min rundt klokka halv 4 i natt å sa ifra at han måtte sjekke klokka..Vi lå i sengen en stund,sto opp å satt på sofaen å jeg prøvde å dusje. Men desse kynnerne kom med nøyaktig 5 min å 30 sek mellomrom i over 1 time. Ikke en gang dusjen hjalp noe.

Mannen min var så snill å gjorde alt han kunne for å roe meg så nervøs jeg var.(det var rett skummelt å ligge der å få kynnere akkurat på sekundet).

Mannen min bestemte seg for å ringe føden mens jeg lå å var helt bortreist. Han hadde notert ned tidspunktene å fra ting startet var det 8 min mellomrom å hadde gått ned til 4 min å 50 sek mellomrom.

Jordmor ba oss komme med en gang å vi endte jo opp på føden med en snill jordmor som skulle sjekke meg.

Vet ikke helt hva hun snakket om men hun sa at hodet hadde festet seg å at jeg hadde 2 cm skjedeåpning,1 cm åpning å en ikke helt moden livmorhals.

Fikk tatt en CTG å den viste at jeg hadde noen rier men at de ikke var "sterke nokk". Ble sendt hjem med litt "dop" for å få sove.

Har fortsatt kynnere som ikke gir seg på styrke å jeg får ikke sove.

Men ville egentlig bare si at Ålesund Sykehus har en utrolig fødeavdeling å de er virkelig flinke å gjøre jobben sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er noe på gang.....Lykke til :-)

Skrevet

Takk..Håper noe er på gang men som jordmor sa: det kan være starten på en fødsel eller veldig sterke kynnere som kan vare til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...