Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hobby astrolog, men skulle gjerne kommet i kontakt med en som kan feltet helt ut i fingerspissene.

Er det noen der? Kan sikkert hjelpe tilbake på en eller annen måte.

Gode tanker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har temmeli god peil....hva tenker du på???

Skrevet

Egentlig skulle du bodd hos meg en uke, for jeg lurer på veldig mye, men dette er det viktigste akkurat nå.

Jeg er vannmann med løve ass, skytte måne, vær i mars, mesteparten luft og ild i tegnet mitt. Har alltid følt meg mye mer følsom og "manglet" noe, så fant jeg ut at jeg hadde fisk i true node, og da falt alle biter på plass. Det var nesten som å komme hjem. Jeg vet ikke virkingien av True node, men for meg så føles det som mitt innerste, forstår du. Har jeg rett? Det føles som om det er "sjelen" min når alt er ribbet? Når jeg nå ser på horoskop ser jeg alltid etter true node, synes den er mest spennende.

Og hvor viktig er husene? De har liksom ikke interessert meg i det hele tatt. Føler jeg stopper nå. Jeg har flere bøker, men elsker kunnskap som kommer fra mennesker, det skrevne ordet er jeg litt rebell ovenfor.

Gode tanker

Skrevet

send meg en pm med alle data...så kan jeg sette opp horoskopet ditt....og se hva jeg ser....

men jeg opplever det du nevner som mye mere ild enn luft og vann da.....hvor står venus,....???

det med husene er ganske viktig når man ser på par horoskop da.....

men spennde......jeg er steinbukk med asedante i løven, måne i væren, og venus og mars i skytten.....så hehe....jeg vet alt om å ha for mye ild....spes kombinert med et traust jordtegn.....ser vi faktisk har endel til felles da....hehe....skriv med du,....så skaravles vi....alltid morro med horoskoper...

jeg ser forresten mye på konjunsjoner....etc.....

Skrevet

forresten hva får du inn på meg om dage....har en link rett over her....som starter med heihei....så du hadde spådd litt..

Skrevet

min true node er i steinbukken....men jeg har aldri tenkt noe over det....men intr siden det er sol tegnet mitt da......hmmmmm.....må kikke mere på dette....hehe

Skrevet

Hei

sender deg data på pm etterpå. Leste tråden din og begynt å svare deg, men så tenkte jeg; det ble litt i kraftigste laget; ok, jeg kjører på.. her kommer det jeg tenkte: Føler at det ligger mange løse tråder rundt deg, løse tråder er egentlig ikke riktig, det er mer muligheter.... Du har verden for dine føtter....hehe. Følte at det viktige var ikke om det ble han og deg, (helt forferdelig å si, følte mitt ego, men...) Du skal videre, med eller uten han.. Fremover, hei hvor det går. Kaste loss: Det som virker skremmmende for andre er utfordringer for deg?

(jeg føler at jeg er litt ute på isen, det kan dreie seg om et langt ekteskap og felles barn, men det føles løsere enn det på meg) Det er mange måter å leve livet på, og du kan leve det på mange måter. Love er ingen problem, føler det er mer enn nok å ta av.

Er jeg helt ute på bambi is?

Skrevet

nei du er ikke ute på glattisen.....hehe....denne mannen er far til et av mine barn....utrolig umoden mann.....vet jeg kan få han tilbake....var jeg som gikk....han lekte litt med ilden.....og jeg tok han til han grein.....med god grunn....så jeg vet ikke helt hva jeg skal framover.....med han.....??......men det dukker vel opp noe bedre snart......føler jeg.....

Skrevet

He he,,, ser deg for meg. Det dukker opp mange, det blir opp til deg,. Hadde det ikke vært deilig å ha en å se "opp" til. En "stor" mann. Kanskje du må vente litt på selve Mannen, men så spennende. Tror det da blir en helt ny tilværelse for deg, spennende!

Ble så varm i sted når jeg skrev til deg så at vi har ild til felles det er sikkert. Kjenner meg veldig igjen. Jeg kjører min kreps i knestående av og til, men han har skorpion i true node og har knekt koden om meg så han står steilt der.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...