DiddiDaddi Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Jeg er også 4 uker på vei, lykkelig ja Enn du da dropsen?
dropsen88 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2008 Så kjekt!!!! Gratulera :D Nei eg fekk sjølklart mensen idag tidlig :/ Menmen d va vår 1 pp, så eg kan jo kansje ikkje klaga Håba d klaffe neste måned! Kor mange månane hadde dåkke prøvd? 1 ?
DiddiDaddi Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Lykke til neste måned, du skal se det klaffer da Vi venter på deg og de andre fra uke 34 inne på 1.trimester Vi var i 2.pp da spiren satt, er så glad og føler meg priviligert for at det klaffet så fort
meg & to små vampyrer Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Ikke gravid her nei.. Tror vi skal hoppe over neste mnd pga eksamen i juni osv. Men om en måneds tid er vi på igjen. Håper du er ute herfra til det:)
dropsen88 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2008 Åh 2 pp, da har kanskje vi også stor sjangse for at det klaffer da!! Noen tips? Bør vi gjøre det flere ganger til dagen rundt eggløsning, eller har det ingen hensikt? Noen sier også at du bør ligge høyt med beina for å la sæden ligge lengst mulig inni, er dette fakta eller en myte?? Tror vi skal gå litt mer inn for det denne måneden, prøve litt hardere Tror ikke vi var like flinke denne måneden... meg & lille vampyr.. Ah ja vi prates underveis
DiddiDaddi Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 Jeg har nok ingen tips, bare ønsker dere masse lykke til, plutselig klaffer det Jeg hadde flaks, vi hadde sex kun en gang rundt eggløsning pga mye reising. Brukte el-test, og hadde sex på kvelden etter at den slo ut på morgenen. Lå ikke med beina høyt heller, vet ikke om det er fakta eller myte, men tror ikke det skal være nødvendig. Kos dere med å prøve litt hardere
dropsen88 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2008 Ah okey Takk!! Men el-test.. Hvordan funker det da? Må du ta en test hver dag fram til den slår ut?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 Jeg er nettopp ferdig med mensen og er nå klar for ny runde ;-)
mumitrollet Skrevet 23. august 2008 #11 Skrevet 23. august 2008 ja gravid. Ikke brukt EL test men sex annehver dag rundt antatt eggløsning. Så veldig glad på at det klaffa så kjapt.
~Tjorven,overtid~ Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 Fikk også besøk av TR...men trår til igjen med en ny pp:) Fikk faktisk to sjanser til å komme inn i mai-09,så her satses det fortsatt på mai-baby:)
dropsen88 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. august 2008 `Spennende Hvilke uke blir ikm for dere andre som forsatt prøver da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå