Gå til innhold

Dere som var i ikm 34???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 4 uker på vei, lykkelig ja :) Enn du da dropsen?

Skrevet

Så kjekt!!!! Gratulera :D:D

 

Nei eg fekk sjølklart mensen idag tidlig :/ Menmen d va vår 1 pp, så eg kan jo kansje ikkje klaga :) Håba d klaffe neste måned!

 

Kor mange månane hadde dåkke prøvd? 1 ?

Skrevet

Lykke til neste måned, du skal se det klaffer da :) Vi venter på deg og de andre fra uke 34 inne på 1.trimester :)

 

Vi var i 2.pp da spiren satt, er så glad og føler meg priviligert for at det klaffet så fort :)

Skrevet

Ikke gravid her nei..

 

Tror vi skal hoppe over neste mnd pga eksamen i juni osv. Men om en måneds tid er vi på igjen. Håper du er ute herfra til det:)

Skrevet

Åh 2 pp, da har kanskje vi også stor sjangse for at det klaffer da!! :D Noen tips? Bør vi gjøre det flere ganger til dagen rundt eggløsning, eller har det ingen hensikt?

Noen sier også at du bør ligge høyt med beina for å la sæden ligge lengst mulig inni, er dette fakta eller en myte?? :)

 

Tror vi skal gå litt mer inn for det denne måneden, prøve litt hardere ;) Tror ikke vi var like flinke denne måneden...

 

meg & lille vampyr.. Ah ja vi prates underveis :)

Skrevet

Jeg har nok ingen tips, bare ønsker dere masse lykke til, plutselig klaffer det :) Jeg hadde flaks, vi hadde sex kun en gang rundt eggløsning pga mye reising. Brukte el-test, og hadde sex på kvelden etter at den slo ut på morgenen. Lå ikke med beina høyt heller, vet ikke om det er fakta eller myte, men tror ikke det skal være nødvendig. Kos dere med å prøve litt hardere ;)

Skrevet

Ah okey :) Takk!!

Men el-test.. Hvordan funker det da? Må du ta en test hver dag fram til den slår ut?

Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med mensen og er nå klar for ny runde ;-)

Skrevet

ja gravid. Ikke brukt EL test men sex annehver dag rundt antatt eggløsning. Så veldig glad på at det klaffa så kjapt.

Skrevet

Fikk også besøk av TR...men trår til igjen med en ny pp:)

Fikk faktisk to sjanser til å komme inn i mai-09,så her satses det fortsatt på mai-baby:)

Skrevet

`Spennende :) Hvilke uke blir ikm for dere andre som forsatt prøver da?

Skrevet

Ikm uke 37 eller 38..

Skrevet

Ikm uke 38 på meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...