:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 siden det ikke er lov med motor så er det vel ikke lov uten?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 he he.. veit ikke, men tror faktisk er ulovlig å sykle i fylla og.. er ikke sikker..... )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 ja det er ulovlig det vet vi... hehe... derfor var roing en ide
Gjest Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Hihi, mener å ha hørt at man ikke får holde på med gressklipper heller dersom man har promille. (sånn som er bensindrevet)
(0_o) Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Hva med de som sitter i rullestol? Kan de aldri drikke de, da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Apropos "fyllekjøring" i rullestol så leste jeg/så på tv om en som fikk bot for det. På den annen side så er jeg ganske sikker på at han slapp å betale den etter noen runder med politiet ) Uten at jeg vet angående fylleroing; er man alene i båten skal det vel endel til før man kan skade andre i motsetning til hva man er i båt med motor, eller bil for den saks skyld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå