Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså er det et ok utleiemarked for tiden? Tror dere det ville være lett å leie ut en relativt stor leilighet som var helt ny om den lå ca 10-15 minutter unna sentrum på en stor by? Og hva bør prisen være?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Hvis den har flere soverom er det sikkert noen studenter som vil leie den som kollektiv, hvis den ligger nærmt kollektivtrafikk. Pris er vanskelig å si, siden jeg ikke vet hvor den ligger, hvor stor/ant soverom og hvordan den ser ut... kan jo gjerne sjekke tilsvarende utleieleiligheter på finn.no f.eks=) lykke til!

Skrevet

Sliter litt med å finne helt tilsvarende. Er fortsatt på planlegginsstadiet, men greit å vite sånne ting, spesielt om det er stor sjangse for å få leiet ut. Vi tenkt ca 90 kvadrat, 2 soverom, stue/kjøkken, bad, vaskerom og gang, blir antagelig med en liten terasse eller hage til, fin utsikt og nær buss, barnehage, skole osv.

Skrevet

Spørs jo litt hvor man bor og sånn (by/land) men her jeg bor (middels stor by i tilknytning til "storby") er det ganske rått hva man kan få for en leilighet av den størrelsen. En typisk sokkelleil på 60kvm her ligger vel på 6-8000 + strøm (varierer litt), så 90 kunne man jo fint fått litt mer for. Får man tak i et firma som er intr kan man fint skru opp prisen enda mer.

Skrevet

Blir i de ytre områdene av Bergen i så fall, altså 10-15 min med bil inn til sentrum (20-25 min med buss). Men er det lett å leie ut tror du?

Skrevet

Det skulle vel bli en pluss minus 10 000,- i mnd i Bergens-området. Leiemarkedet har vært prisa veldig høyt i dei siste, men nå tvinges mange til å leie ut boligene sine istedet for å selge, så en kan vel forvente en viss nedgang. Skal dere leie ut til noen med barn så må dere beregne uteplass/tilgang til hage.

Skrevet

Nei så langt er vi ikke kommet enda :-) Vi småkikker litt på tomter nå i første omgang og for å ha råd til å kjøpe tomt å bygge drømmehuset må vi bygge med utleieleilighet og da er det greit å vite om det er lett å leie ut eller ei først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...