Des-10 Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Hei. Lurer på når på morgenen dere tar urinprøven som dere skal ha med til jm eller lege...? Jeg er oppe å tisser ca 5 ganger hver natt nå og er derfor usikker på når det blir riktig å ta denne prøven. Skal jeg ta den ved første tissepause i 1 - 2 tiden på natten, eller skal jeg ta den på morgenen i 6 - 7 tiden?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Jeg ville gått for sistnevnte tidspunkt. Jeg bruker å ta prøven fra dobesøket som inntreffer når jeg vet at jeg har stått opp for godt den dagen. ;-)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Et SVÆRT relevant spørsmål. Egentlig har ikke vi gravide noen "morgenurin". Jeg tar det når det passer meg jeg. Men som regel ikke den aller første turen. Man kan jo ikke vite når morgenen begynner egentlig.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Poenget med morgenurin har ingen ting med kl slett å gjøre. Det bør gå minst 4 timer fra sist vannlating for at urinen skal være mest mulig konsentrert. Så hvis du har faste tisse tider så kan du prøve på å hoppe over den nest siste tisse turen eller ut i fra tiden hvergang du går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå